Закупівлю оголошено - 26-02-2024, 19:12. Дата останніх змін - 03-04-2024, 17:11

Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації

Закупівля: UA-2024-02-26-012920-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-26-005573-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-02-2024, 19:12
по 01-03-2024, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-03-2024, 17:00
по 06-03-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-03-2024, 12:51
по 07-03-2024, 13:38

Вартість закупівлі послуг є меншою за 100 тис грн. Замовником прийнято рішення здійснити закупівлю відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, шляхом використання електронної системи закупівель згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами)), затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:34 306,67 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:172,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна казначейська служба України
ЄДРПОУ:37567646 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Швець
Телефон:+380442814979
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації

1
послуга
Україна , м. Київ , м. Київ ,
по 31-12-2024
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-02-2024, 19:12:42
Експортовано:26-02-2024, 19:12:42
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-02-2024, 19:12:42
Тип документа: Проект договору
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-02-2024, 19:15:34
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Акту Сторонами.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
7
Мінімальний крок аукціону:
172,00 UAH
Початок аукціону:
07-03-2024, 12:51
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, г. Киев, просп. Героев Сталинграда, 6, корп. 1, 04210, Інна Загородня
Остаточна пропозиція:
11 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
23 120,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-03-2024, 16:23

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-03-24, 17:04:58
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-012920-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: Приватне підприємство «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» (код за ЄДРПОУ – 35900097). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1.1. Пунктом 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, визначено, що на підтвердження наявності у учасника (*субпідрядника / співвиконавця) кваліфікованих працівників, учасник надає копії посвідчень (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка (сторінки), що містить (містять) запис про результати перевірки) (діючі на момент подачі пропозиції) та протоколи/витяги з протоколів: по щонайменше одному працівнику, відомості про якого повинні міститися у довідці, наведеній у п. 2.1. Критерію 2, про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Тобто визначено вичерпний перелік документів, що можуть бути надані для підтвердження рівня відповідних знань. Учасником надано відповідні посвідчення по Касяненку В.М., Кізімі А.А. та Потапольському С.О., що підтверджують проходження ними навчань за програмою «Пожежно-технічний мінімум». При цьому не надано копію/ії протоколу/ів (або копію/ії витягу/ів з протоколу/ів) по щонайменше одному працівнику про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. 5.1.2. Пунктом 2.3 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, визначено, що до довідки додаються на всіх працівників, відомості про яких зазначено у довідці, документи, що посвідчують наявність у них трудових/цивільно-правових відносин з учасником (*субпідрядником / співвиконавцем), зокрема: накази (розпорядження) про прийняття на роботу, трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/ АБО цивільно-правові договори/ АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту». Надана учасником Довідка містить відомості про 3 таких штатних працівників учасника: 1) Касяненко В.М. 2) Потапольський С.О. 3) Кізіма А.А. При цьому учасником не надано відповідні підтвердні документи по Потапольському С.О. 6. Посилання на вимогу (вимоги) документації до закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1.1. Пункт 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 6.1.2. Пункт 2.3 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі (з урахуванням пункту 1.7 документації до закупівлі). 6.1.3. Пункт 2.1 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1.1. Копію/ії протоколу/ів (або копію/ії витягу/ів з протоколу/ів) по щонайменше одному працівнику (відомості про якого містяться у Довідці) про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Учасник може надати відповідні документи по іншому працівнику/інших працівниках, додатково надавши у такому випадку оновлену Довідку, що міститиме інформацію по відповідних працівниках (за умови дотримання вимог, визначених документацією до даної закупівлі). Неусунення невідповідності 5.1.1 ПРИЗВЕДЕ до відхилення пропозиції учасника. 7.1.2. Документи, що посвідчують наявність у Потапольського С.О. (відомості про якого наведено у Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі) трудових/цивільно-правових відносин з учасником: наказ (розпорядження) про прийняття на роботу, трудова книжка (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) /АБО цивільно-правовий договір /АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту». Учасник МОЖЕ НЕ УСУВАТИ дану невідповідність У РАЗІ, якщо за результатами усунення невідповідностей, викладених у пунктах 5.1.1 та 5.1.3 Повідомлення, буде фактично подано (уточнено) інформацію по двох інших працівниках (по Касяненку В.М. та Кізімі А.А.) та одночасно буде оновлено (уточнено) Довідку про наявність працівників, що міститиме відомості лише про Касяненка В.М. та Кізіму А.А. (виходячи з прикладу). За інших умов неусунення невідповідності 5.1.2 ПРИЗВЕДЕ до відхилення пропозиції учасника. 7.1.3. Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, що міститиме: 1) Коректні відомості про ПІБ відповідних працівників. 2) Відомості про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму щонайменше 1 працівником. Неусунення невідповідності 5.1.3 НЕ ПРИЗВЕДЕ до відхилення пропозиції учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 N 1178, затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 20.10.2022 № 25, замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції. 18.03.2024

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-03-24, 17:04:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-26-012920-a-a1
Номер договору:
61-24
Дата підписання договору:
03-04-2024, 10:00
Строк дії договору:
з 03-04-2024 по 31-12-2024
Опис договору:
Зменшення обсягу закупівлі, суми договору, викладення додатків 2 та 3 до договору у новій редакції.
Ціна договору до змін:
11 000,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
9 166,67 UAH
11 000,00 UAH
Ціна договору
9 166,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
9 900,00 UAH
Ціна договору після внесення змін
8 250,00 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 04073, м.Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 8, корпус 50, кімната 431, 04073, Ключніков Михайло
Остаточна пропозиція:
10 980,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 760,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-03-24, 18:42:23
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-012920-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ» (код за ЄДРПОУ – 40295369). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Пунктом 2.1 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, передбачено надання та визначено форму для заповнення Довідки про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі (далі – Довідка). 5.1.1. Формою передбачені наступні графи у Довідці: 1) № з/п; 2) Прізвище, ім’я, по батькові працівника учасника / *працівника субпідрядника / співвиконавця (повністю); 3) Посада / робоча професія / фах (повинна відповідати документам, наданим у відповідності до вимог п.2.3 Критерію 2); 4) Інформація про результати перевірки знань (назва теми перевірки (повна або скорочена); реквізити протоколу; реквізити посвідчення)**; 5) Повне найменування субпідрядника / співвиконавця*; 6) Визначений відсоток*. Надана учасником Довідка: 1) Не відповідає визначеній формі в частині назв граф та змісту. 2) Не містить інформації про результати перевірки знань (назва теми перевірки (повна або скорочена); реквізити протоколу; реквізити посвідчення). 5.1.2. Пунктом 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, визначено, що на підтвердження наявності у учасника (*субпідрядника / співвиконавця) кваліфікованих працівників, учасник надає копії посвідчень (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка (сторінки), що містить (містять) запис про результати перевірки) (діючі на момент подачі пропозиції) та протоколи/витяги з протоколів: по двох працівниках, відомості про яких повинні міститися у довідці, наведеній у п. 2.1. Критерію 2, про перевірку знань вимог за темами: - Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС); - Правил улаштування електроустановок (ПУЕ). Тобто визначено вичерпний перелік документів, що можуть бути надані для підтвердження рівня відповідних знань. Учасником не надано копії протоколів (або копії витягів з протоколів) по щонайменше двох працівниках про перевірку знань вимог за темами ПТЕЕС та ПУЕ. 5.1.3. Пунктом 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, визначено, що на підтвердження наявності у учасника (*субпідрядника / співвиконавця) кваліфікованих працівників, учасник надає копії посвідчень (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка (сторінки), що містить (містять) запис про результати перевірки) (діючі на момент подачі пропозиції) та протоколи/витяги з протоколів: по щонайменше одному працівнику, відомості про якого повинні міститися у довідці, наведеній у п. 2.1. Критерію 2, про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Тобто визначено вичерпний перелік документів, що можуть бути надані для підтвердження рівня відповідних знань. Учасником не надано копію/ії протоколу/ів (або копію/ії витягу/ів з протоколу/ів) та копію/ї посвідчення/нь по щонайменше одному працівнику (відомості про якого містяться у Довідці) про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. 5.1.4. Пунктом 2.3 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, визначено, що до довідки додаються на всіх працівників, відомості про яких зазначено у довідці, документи, що посвідчують наявність у них трудових/цивільно-правових відносин з учасником (*субпідрядником / співвиконавцем), зокрема: накази (розпорядження) про прийняття на роботу, трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/ АБО цивільно-правові договори/ АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту». Крім цього, пунктом 1.7 документації до закупівлі визначено, що усі документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою (у тому числі російською) в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Надана учасником Довідка містить відомості про 3 таких штатних працівників учасника: 1) Ключніков М.А. 2) Адаменко В.В. 3) Шашко І.Г. По Ключнікову М.А. надано: 1) Сформоване 29.02.2016 «Повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам», проте не надано квитанцію про його прийняття податковим органом. 2) Копію першої сторінки трудової книжки, заповненої російською мовою без наданого належним чином оформленого перекладу. 5.2. Пунктом 5 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі, передбачено надання учасниками Відомостей про учасника згідно з додатком 3 до вимог (зокрема й інформації про статус платника податку). Учасником інформація про його статус платника податку у відповідних відомостях не відображена. 5.3. Пунктом 7 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі, передбачено надання учасниками Інформації (довідки або листа-згоди, або заповненого та підписаного проєкту договору у вигляді додатку 6) про погодження з вимогами проєкту договору, що наведений у додатку 6 до вимог. Учасником інформацію (довідку або лист-згоду, або заповнений та підписаний проєкт договору) про погодження з вимогами проєкту договору НЕ НАДАНО. 5.4. Підпунктом 1.1 критерію 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі, передбачено надання учасниками Довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі – Довідка)). Формою передбачені наступні графи у Довідці: Замовник, Предмет договору, Номер та дата укладення, Стан виконання договору (повністю виконаний договір). Учасником надано Довідку за формою, що відрізняється від визначеної форми. 6. Посилання на вимогу (вимоги) документації до закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1.1. Пункт 2.1 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 6.1.2. Пункт 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 6.1.3. Пункт 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 6.1.4. Пункт 2.3 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі (з урахуванням пункту 1.7 документації до закупівлі). 6.2. Пункт 5 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі. 6.3. Пункт 7 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі. 6.4. Підпункт 1.1 критерію 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі. 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1.1. Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, оформлену за формою, визначеною документацією до закупівлі. Неусунення невідповідності 5.1.1 не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.1.2. Копії протоколів (або копії витягів з протоколів) по щонайменше двох працівниках про перевірку знань вимог за темами ПТЕЕС та ПУЕ. Учасник може надати відповідні документи по іншому працівнику/інших працівниках, додатково надавши у такому випадку оновлену Довідку, що міститиме інформацію по відповідних працівниках (за умови дотримання вимог, визначених документацією до даної закупівлі). Неусунення невідповідності 5.1.2 призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.1.3. Копію/ії протоколу/ів (або копію/ії витягу/ів з протоколу/ів) та копію/ї посвідчення/нь по щонайменше одному працівнику (відомості про якого містяться у Довідці) про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Учасник може надати відповідні документи по іншому працівнику/інших працівниках, додатково надавши у такому випадку оновлену Довідку, що міститиме інформацію по відповідних працівниках (за умови дотримання вимог, визначених документацією до даної закупівлі). Неусунення невідповідності 5.1.3 призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.1.4. Квитанцію про прийняття податковим органом сформованого ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ» 29.02.2016 «Повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам». АБО Переклад (здійснений відповідно до п. 1.7 документації до закупівлі) першої сторінки трудової книжки Ключнікова М.А. АБО Інші документи, визначені у пункті 2.3 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. Учасник може не усувати дану невідповідність у разі, якщо за результатами усунення невідповідностей, викладених у пунктах 5.1.2 та 5.1.3 Повідомлення, буде фактично подано (уточнено) інформацію по двох інших працівниках (по Адаменку В.В. та Шашку І.Г.) та одночасно буде оновлено (уточнено) Довідку про наявність працівників, що міститиме відомості лише про Адаменка В.В. та Шашка І.Г. (виходячи з прикладу). За інших умов неусунення невідповідності 5.1.4 призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.2 Інформація у довільній формі про статус учасника як платника податку. Неусунення невідповідності 5.2 призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.3 Інформація (довідка або лист-згода, або заповнений та підписаний проєкт договору у вигляді додатку 6 до вимог) про погодження з вимогами проєкту договору, що наведений у додатку 6 до вимог. Неусунення невідповідності 5.3 призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.4 Довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оформлена за формою, визначеною пунктом 2.1 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. Неусунення невідповідності 5.4 не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 N 1178, затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 20.10.2022 № 25, замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції. 12.03.2024

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-03-24, 18:42:23

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 980,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 760,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
11 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
23 120,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПОЖПРОЕКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
13 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 350,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ СБ "Статус"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
20 586,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
20 586,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
29 950,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
29 950,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
32 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
32 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ