Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 309 999,74 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 100,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Надєєв |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ" : відповідно абзацу 2 пункту 5 розділу І «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» до Документації учасник повинен надати довідку в довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного* (-их) договору (-ів) разом з копією такого (-их) договору (-ів) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості послуг, що закуповується), які укладені не раніше 2021 року із документальним підтвердженням факту його виконання належним чином (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо або листи (відгуки, довідки)) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договорам. *Під аналогічними договорами розуміються повністю виконані договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало у наданні послуг, які є предметом закупівлі, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасник не надав документи, які підтверджують факти виконання належним чином наданих ним договорів (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо або листи (відгуки, довідки)). Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: відповідно абзацу 2 пункту 5 розділу І «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» надати надати довідку в довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного* (-их) договору (-ів) разом з копією такого (-их) договору (-ів) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості послуг, що закуповується), які укладені не раніше 2021 року із документальним підтвердженням факту його виконання належним чином (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо або листи (відгуки, довідки)) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договорам. *Під аналогічними договорами розуміються повністю виконані договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало у наданні послуг, які є предметом закупівлі, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.