Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 787 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 7 870,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04380270 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кулічкова Ірина Володимирівна |
Телефон: | +380485149100 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67842, Україна, Одеська область,Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник,Одеський р-н, Одеська обл. |
2 |
Під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛАЙТ" (код ЄДРПОУ 45210578) (далі по тексту - Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «39 Тендерна пропозиція.pdf» в якому міститься форма «Тендерна пропозиція» проте не надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників єдиного податку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: заповненої тендерної пропозиції, яка подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель згідно з додатком 4 до тендерної документації. Положення додатку №4 до тендерної документації обумовлюють, що Учаснику необхідно врахувати ПДВ (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість). В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасником надано заповнений та підписаний з боку Учасника проєкт договору згідно додатку №3 до тендерної документації (файл «37 Проєкт договору.pdf») проте у додатку №2 до Договору №___ від __.__.2024 року зазначено термін виконання послуги 31.12.2023 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: заповнений та підписаний з боку Учасника проєкт договору згідно додатку 3 до тендерної документації разом з листом-погодженням з проектом договору про закупівлю та гарантією виконання його умов (в довільній формі). Відповідно до умов оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, пункту 4.4 розділу 1 затвердженої тендерної документації, пунктів 5.1, 10.1 додатку №3 до тендерної документації – строк надання послуг до 31.12.2024 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати заповнений та підписаний з боку Учасника проєкт договору згідно додатку 3 до тендерної документації з урахуванням вищезазначеної інформації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасником надано підписаний додаток №2 до тендерної документації з вих. №20 від 01.03.2024 року (файл «29 Лист згода з технічними вимогами.pdf») проте зазначено строк надання послуг до 31.12.2023 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2), та інші відомості що передбачено тендерною документацією. Відповідно до умов оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, пункту 4.4 розділу 1 затвердженої тендерної документації, пунктів 5.1, 10.1 додатку №3 до тендерної документації – строк надання послуг до 31.12.2024 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2) з урахуванням вищезазначеної інформації. Враховуючи викладене уповноважена особа Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.