Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 252 908,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 529,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ |
| ЄДРПОУ: | 42331094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Бочковська |
| Телефон: | +380506087526 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область,м. Краматорськ, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 9 |
1 |
1.На виконання вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» розділу тендерної документації, а саме: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями) 2. На виконання вимог абзацу 2 розділу 1 «Загальні вимоги до послуг заправки та відновлення картриджів» Додатку 2 до тендерної документації, а саме: надати чинні протягом строку надання послуг сертифікати: - на відповідність системи управління якістю ISO 9001:2015; - на відповідність системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати заврені належним чином документи та дійсні протягом строку дії договорк сертифікати ISO.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.