Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги по обслуговуванню системи очистки питної води (ДК 021:2015 - 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська,1. - м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9. - м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53. - Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова ННІ 1 Кількість: Послуги по обслуговуванню системи очистки питної води – 14 послуг (детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації). 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 584 000,00 грн з ПДВ. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2024 року. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 04.03.2024 до 00:00 год. 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені Послуги здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 584 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 15 840,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національна академія внутрішніх справ |
ЄДРПОУ: | 08751177 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Контактна особа: | Юлія Грішкіна |
Телефон: | +30939492257 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03035, Україна, м. Київ,м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
2 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1)Перелік виявлених невідповідностей; 2)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Вимога про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відсутній гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при виконанні іншим Замовникам послуг, Учасник не мав договорів, розірваних з причини неналежного виконання, невиконання чи неповного виконання своїх договірних зобов’язань, або виконанні послуг не в повному обсязі, або недодержання графіку виконання послуг, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини. 2. На підтвердження довідки щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, в договорі оренди офісного приміщення не коректно вказаний термін дії договору оренди. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Пункт 6 «Інша інформація» розділу V. Оцінка тендерної пропозиції. 2.Додаток 1 до тендерної документації - Кваліфікаційний критерій ‘Наявність обладнання та матеріально-технічної бази’. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при виконанні іншим Замовникам послуг, Учасник не мав договорів, розірваних з причини неналежного виконання, невиконання чи неповного виконання своїх договірних зобов’язань, або виконанні послуг не в повному обсязі, або недодержання графіку виконання послуг, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини 2. Копії чинного документу, що засвідчує право користування офісним приміщенням, що вказано в довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.