Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 296 142,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 961,42 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області |
ЄДРПОУ: | 04527684 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бондарчук Олена Вікторівна |
Телефон: | +380457927555 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07100, Україна, Київська область,місто Славутич, Центральна площа, 7 |
1 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки ( у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник в тендерній пропозиції мав подати, в тому числі: 1. інформацію про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком № 2 (для учасників) до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації (пункт 1 – Для учасників), учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. На виконання даної вимоги, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови переможцю процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 2. інформацію та документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» – згідно з Додатком № 5 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку №5 до тендерної документації, учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) мав надати довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та до довідки додати скановані оригінали документів щодо виконання аналогічного (них) договору (ів): • виконаний (і) аналогічний (і) договір (ори) з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору(ів); • акт(ти) наданих послуг за договором(ами) в повному обсязі. На виконання даної вимоги, учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку від 22.02.2024 року, в якій зазначив інформацію про виконання 5-ти аналогічних договорів. Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні акти наданих послуг до договору № 150 від 26.11.2021 року та 151 від 26.11.2021 року. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостям: 1. довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 2. скановані оригінали документів, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до Додатку №5 до тендерної документації, та/або привести довідку у відповідність до наданих документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.