Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 110 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 100,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Мобільний рятувальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
ЄДРПОУ: | 33945453 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Максим Дубина |
Телефон: | +380637180701 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04114, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 150 |
1 |
Доброго дня! Шановний Учасник, дякуємо Вам за проявлений інтерес до закупівлі UA-UA-2024-02-17-000291-a. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, зокрема: 1. У Додатку 4 до Тендерної документації Замовник встановив перелік документів, які надаються у складі тендерної пропозиції. Пунктом 1 Додатку 4 передбачено надання Учасником тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1. ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» надало Тендерну пропозицію вих. № 24/02-1 від 24.02.24. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником встановлено вимогу щодо заповнення суми у колонці 5 тендерної пропозиції без ПДВ, натомість Учасником заповнено поля колонки з ПДВ, що не відповідає вимогам Замовника. 2. У Додатку 4 до Тендерної документації Замовник встановив перелік документів, які надаються у складі тендерної пропозиції. Пунктом 8 Додатку 4 передбачено надання Учасником листа в довільній формі із підтвердженням/спростуванням інформації. ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» надало гарантійний лист вих. № 24/02-22 від 24.02.24. Із інформації що викладена в даному листі однозначно не зрозуміло, чи в Учасника відсутня (наявна) заборгованість по обов’язковим платежам до бюджету. Також у листі зазначено: «фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку», звертаємо увагу, що учасником є юридична особа, тому дана інформація взагалі не повинна бути зазначена. Відповідь просимо надати на протязі 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зазначена вимога направляється Учаснику на виконання ч. 9 ст. 26 Закону № 922 та п. 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Вимога полягає в усуненні невідповідностей в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Вимога не стосується відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.