Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 269 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 345,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
ЄДРПОУ: | 23957835 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Омельченко |
Телефон: | +380674784128 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. За умовами пп. 1.5. п. 1 Розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації учасник має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформований станом на 2024 рік, в якому вказано відповідний вид економічної діяльності КВЕД, вказаний документ в складі тендерної пропозиції відсутній. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформований станом на 2024 рік, в якому вказано відповідний вид економічної діяльності КВЕД. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.