Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 49 460,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 247,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 44118658 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | МИРОНЧУК Єгор Сергійович |
| Телефон: | +380968002320 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Сімферопольська, 17А |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: - відсутні Довідка/довідки з обслуговуючого банка/банків, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків інформацію про яких надано у відомостях про Учасника; - додаток 6 «Наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» заповнений не за формою; - додаток 7 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» заповнений не не за формою; - додаток 5 «Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» заповнений не не за формою; - В позитивному листі відгуку відсутня ціна (вартості) договору; - Відсутня додаткова угода продовження договору №3 від 01.03.2023р. оренди приміщення 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1 р. ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; - п.3 Додатоку 2 до тендерної документації; - п.1 Додатку 2 до тендерної документації; - п.2 Додатку 2 до тендерної документації; - п.3 Додатку 2 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка/довідки з обслуговуючого банка/банків, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків інформацію про яких надано у відомостях про Учасника, а саме: - про відкриття рахунку(ів); - залишок коштів на рахунку(ах); - відсутність простроченої (наявність) заборгованості за кредитами; - «Наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (додаток 6). - «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (додаток 7) - «Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (додаток 5) - Також, у складі пропозиції надається оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. - Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці на обладнання та матеріально-технічну базу, яка не перебуває у власності, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг техніки / обладнання / машин / механізмів тощо, яке буде залучено до надання послуг. Строк дії договорів має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цієї закупівлі, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.