Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-02-2024, 18:00
Технічні характеристики - відповідно до додатку № 3 Вимог. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - спрощена закупівля. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) 01103, м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, буд. 4Б
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 67 040,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 670,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 01993842 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вячеслав Федорчук |
| Телефон: | +380442851372 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01103, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, буд. 4Б |
0 |
1. За результатами розгляду пропозиції учасника виявлено невідповідність, а саме відсутність в складі пропозиції Учасника інформації/документів які вимагались п. 4. вимог до предмету закупівлі, а саме: - у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», учасник повинен надати інформацію із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)). Статут учасника зареєстровано в 2019 році. Інформація про код доступу в пропозиції відсутня; - копія посвідчення про проходження навчання та перевірку знань по видам робіт по технічному обслуговуванню посудин,що працюють під тиском (Правил безпеки і безпечної експлуатації посудин,що працюють під тиском); - копія документу, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу збору засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи). Керуючись п. 3 розділу ІІ наказу ДП ПРОЗОРРО № 25 від 20.10.2022р., п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.22 № 1178 (надалі - Особливості) та з метою усунення невідповідності інформації, а саме відсутності інформації/документів, прошу Учасника розмістити в електронній системі закупівель - інформацію із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)); - копію посвідчення про проходження навчання та перевірку знань по видам робіт по технічному обслуговуванню посудин,що працюють під тиском (Правил безпеки і безпечної експлуатації посудин,що працюють під тиском) ; - копію документу, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу збору засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи), відповідно до умов п. 4 вимог, в строки передбачені п. 3 розділу ІІ наказу ДП ПРОЗЗОРО № 25 від 20.10.2022р., п.п. 1 п. 41 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.