Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 309 940,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 549,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Охременко Анастасія Василівна |
Телефон: | +380563712767 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
2 |
ПРОТОКОЛ № 04/03 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 27 лютого 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТРЕТЬЯК ІРИНИ ВІКТОРІВНИ, поданої для участі у процедурі закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Запорізькій області), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-02-16-009087-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 16.02.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-02-16-009087-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Запорізькій області). 24.02.2024 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТРЕТЬЯК ІРИНИ ВІКТОРІВНИ з ціною 294 280,00 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТРЕТЬЯК ІРИНИ ВІКТОРІВНИ, виявила наступне. Абзацом 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерній пропозиції та на кінцевого бенефіціарного власника Учасника – згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТРЕТЬЯК ІРИНИ ВІКТОРІВНИ не надано листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на працівників, зазначених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на працівників, зазначених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ТРЕТЬЯК ІРИНОЮ ВІКТОРІВНОЮ помилка не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ФІЗИЧНІЙ ОСОБІ-ПІДПРИЄМЦЮ ТРЕТЬЯК ІРИНІ ВІКТОРІВНІ, протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Запорізькій області), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-02-16-009087-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.