Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected] З питань, які стосуються технічної специфікації - Маркевич Ганна Вікторівна, в.о. заст. начальника портофлоту з технічної частини, (048)7389394 (80-40) 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту та технічного обслуговування дизель генераторів «Volvo-Penta» м/б «Капітан Незавтін». 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги», за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 8. Кількість товарів, робіт послуг: Одна послуга (згідно ремонтної відомості) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Акваторія порту Чорноморськ та виробнича база виконавця 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: строк надання послуг не повинен перевищувати 270 календарних днів, з дати направлення Замовником Виконавцю заявки на надання послуг, з яких ремонт дизель генератора №1 – 90 календарних днів, ремонт дизель генератора №2 – 90 календарних днів, ремонт дизель генератора №3 – 90 календарних днів. 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): оплата здійснюється поетапно після підписання Сторонами Акту наданих Послуг на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця, за кожну надану послугу з ремонту дизель генератора окремо, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично наданих послуг протягом 30 (тридцять) календарних днів. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 498 425,00 (чотири мільйони чотириста дев’яносто вісім тисяч чотириста двадцять п’ять грн 00 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.02.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 498 425,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 44 984,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Михайліна Ірина Василівна |
| Телефон: | 0487388177 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог пп.3 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання послуги, що є предметом закупівлі. Довідка має містити інформацію про найменування, кількість та правові підстави користування (власне/орендоване) та додатково може містити іншу інформацію, яку Учасник вважає за необхідне надати. В довідці Учасник має надати інформацію: -про наявність у нього автомобільного транспорту для забезпечення переміщення дизель-генератора від Замовника до місця надання послуг власними силами Учасника (на підтвердження власності Учасник надає свідоцтво про державну реєстрацію ТЗ (транспортного засобу) або копію договору оренди ТЗ в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами та актом прийому-передачі ТЗ в оренду); - про наявність у нього спеціалізованого обладнання, в т.ч. призначеного для діагностики та ремонту дизель генераторів (на підтвердження Учасник надає оборотно-сальдову відомість (балансову довідку тощо) за рахунками бухгалтерського обліку, що підтверджують наявність зазначеного Учасником обладнання (устаткування, матеріальних цінностей) на балансі або копію договору оренди відповідного обладнання (устаткування, матеріальних цінностей) в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами та обладнання (устаткування, матеріальних цінностей). На виконання цих вимог тендерної документації: - Учасником надано необхідну довідку (вих. №047/2 від 19.02.2024) з переліком спеціалізованого обладнання, в т.ч. призначеного для діагностики та ремонту дизель генераторів та оборотно-сальдову відомість. У п.24 довідки зазначена інформація про наявність у Учасника шафи для одягу Практик LS-21/1 у кількості 8 штук. У той же час в оборотно-сальдовій відомості, що надана Учасником, відображено що у Учасника в наявності така шафа у кількості однієї штуки; - Учасником надано на підтвердження наявності автомобільного транспорту для забезпечення переміщення дизель-генератора копію договору оренди вантажного автомобіля №12 від 01.08.2022 року. Строк дії договору закінчився 31.12.2023 року. Інформації та документів про подовження строку дії договору Учасником не надано. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.