Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 23:00
50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Приморського району м.Одеси»)
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 9 034 086,70 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 45 170,43 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 271 022,60 UAH |
Замовник: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
ЄДРПОУ: | 40703130 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колца Ірина Русланівна |
Телефон: | +380487069772 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65039, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД»: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до п. 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору. Зважаючи на необхідність підтвердження можливості виконання встановленого технічним завданням обсягу послуг, аналогічним вважається договір, серед послуг якого є послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання (спостереження) систем протипожежного захисту з наданням таких послуг в кількості об’єктів не меншій ніж загальна кількість об’єктів встановлених в п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору даної закупівлі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково надати оригінал листа – відгуку від замовника про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору в електронній системі закупівель, на підтвердження виконання договору Учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт/наданих послуг, тощо з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, а також лист – відгук від Замовника з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт (надання послуг), своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, лист – роз’яснення щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору на веб – порталі Уповноваженого органу, акти звірки з Замовником. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа – відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору (акти виконаних робіт/наданих послуг та/або видаткові накладні, або інші документи), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, копія паперової форми електронної податкової накладної (податкових накладних) з квитанцією про її (їх) реєстрацію в ЄРПН на вартість фактично виконаних робіт/наданих послуг по договору (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору.» Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» надано в складі тендерної пропозиції наступні документи: договір № 8 від 20.02.2024 року, укладений між ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» та ТОВ «НОВА ФОРМАЦІЯ ЛІМІТЕД», предметом якого є послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту об’єктів Замовника. Код за ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, відповідно до переліку об’єктів Замовника якого здійснюється обслуговування на 66 об’єктах Замовника; лист – відгук вих. № 2/1 від 02.04.2024 року; лист – роз’яснення щодо фінансового звіту чи податкової декларації; лист – роз’яснення вих. від 02.04.2024 р. № 51.20 щодо того, що ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» є суб’єктом малого підприємництва; акт виконаних робіт (наданих послуг) № 10 від 20.03.2024 року; податкова накладна № 1 від 20.03.2024 року та квитанція № 1 від 29.03.2024 про її отримання Державною податковою службою України; заключна виписка за період з 30.03.2024 по 30.03.2024 по оплаті за протипожежне спостереження за період 20.02.24 – 20.03.24 у т.ч. ПДВ 20% - 1666.67 грн.; платіжна інструкція № 9487 від 30.03.2024 про оплат за протипожежне спостереження за період 20.02.24 – 20.03.24 у т.ч. ПДВ 20% - 1666.67 грн. Але тендерною документацією вимагалося надати аналогічний договір. Серед послуг якого є послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання (спостереження) систем протипожежного захисту з наданням таких послуг в кількості об’єктів не меншій ніж загальна кількість об’єктів встановлених в п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації. В п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено «Загальна кількість – 87 закладів освіти». На усунення зазначеного порушення необхідно надати аналогічний договір, який повністю відповідає вимогам п. 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: Зважаючи на необхідність підтвердження можливості виконання встановленого технічним завданням обсягу послуг, аналогічним вважається договір, серед послуг якого є послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання (спостереження) систем протипожежного захисту з наданням таких послуг в кількості об’єктів не меншій ніж загальна кількість об’єктів встановлених в п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору даної закупівлі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково надати оригінал листа – відгуку від замовника про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору в електронній системі закупівель, на підтвердження виконання договору Учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт/наданих послуг, тощо з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, а також лист – відгук від Замовника з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт (надання послуг), своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, лист – роз’яснення щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору на веб – порталі Уповноваженого органу, акти звірки з Замовником. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа – відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору (акти виконаних робіт/наданих послуг та/або видаткові накладні, або інші документи), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, копія паперової форми електронної податкової накладної (податкових накладних) з квитанцією про її (їх) реєстрацію в ЄРПН на вартість фактично виконаних робіт/наданих послуг по договору (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.