Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 164 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 920,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 24521399 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Фіголь Леся Василівна |
Телефон: | 380443631614 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28 |
3 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП Ярмоленко Т.М. (код ІПН 3371404285) виявлено наступні невідповідності: - відповідно до пп.3 п.2 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник у складі Тендерної пропозиції має надати наступні документи: трудові книжки або накази про прийняття на роботу працівників, що мають безпосереднє відношення до виконання робіт. Учасник ФОП Ярмоленко Т.М., у складі тендерної пропозиції надав копії документів не на всіх працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати накази про прийняття на роботу працівників, що мають безпосереднє відношення до виконання робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.