Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 36 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 217 500,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
| ЄДРПОУ: | 40703015 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Коливушко |
| Телефон: | +380487530044 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65080, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A |
3 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону - не виявлення усіх невідповідностей в інформації/документах учасника та не надання учаснику можливості виправити такі невідповідності
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-06-2024, 15:03
Період оскарження:
з 06-06-2024, 15:04 по 17-06-2024, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком № 1 до тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1.Підпунктом 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено які документи має надати учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. Стосовно всіх працівників, зазначених у довідці, у складі пропозиції надаються наступні документи, зокрема: - оригінали або копії документів (диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника тощо). У наданій Учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.02.2024 № 468/02/24, не зазначено інформацію про кваліфікацію працівників за номерами 3, 4, 5, інформація про яку передбачена Додатком №1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні оригінали або копії документів (диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника тощо) на працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.02.2024 № 470/02/24 за номерами 2-5. 2. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. Відповідно до підпункту 9 пункту 2 розділу 3 тендерної документації: Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. В наданій Учасником банківській гарантії № ODEG323982805 від 16.02.2024 року наявне посилання на договір, відповідно до якого банком надана гарантія, а саме: згідно з Генеральним договором №О13-417457629 про надання гарантiй від 21.09.2020р. Учасник надав в складі тендерної пропозиції Генеральний договір №О13-417457629 від 21.09.2020 р. (файл «Генеральний договір про надання гарантії»), але відсутня погоджена гарантом Заява про надання гарантії, яка є невід'ємною частиною Генерального договору про надання гарантій від 21.09.2020 №013-417457629, а тому договір від 21.09.2020 №013-417457629 не надано (в повному обсязі). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку у формі, визначеній п.2.1 Додатку № 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою учасника (за наявністю), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі, із зазначенням у ній інформації про кваліфікацію працівників, та оригінали або копії документів (диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника тощо) на працівників, зазначених у цій довідці. 2. Погоджену гарантом Заяву про надання гарантії, що є невід'ємною частиною Генерального договору про надання гарантій від 21.09.2020 №013-417457629.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком № 1 до тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1.Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено які документи має надати учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність спеціалізованого обладнання та іншої матеріально-технічної бази. У разі залучення до виконання робіт обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника (вказана в довідці, з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування майном (договори управління/оренди, тощо). Наявність власного обладнання або матеріально – технічної бази підтвердити наступними документами в складі пропозиції: копією (копіями) договору (договорів) купівлі – продажу або копією (копіями) бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі такого обладнання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл 1. Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази.pdf). У рядку №2 цієї Довідки зазначено Автомобіль RENAULT KANGOO, реєстраційний номер ВН2717НР. який є у власності Учасника. Однак документів, що визначені тендерною документацією на підтвердження наявності власного обладнання або матеріально – технічної бази, а саме автомобіля, Учасником не надано. 2. Підпунктом 3.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено які документи має надати учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору даної закупівлі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково надати оригінал листа – відгуку від замовника про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файл 3. Довідка договір аналог.pdf), у якій не вірно зазначено період виконання робіт (дата початку та дата завершення), а саме вказано «З 27.01.2022 р. по 13.04.2023 р.». Віповідно до п.9.1. Договору №ТО-2022 від 27.01.2022 (в редакції дадаткових угод до цього договору), який наданий у складі тендерної пропозиції Учасника як аналогічний, цей договір діє до 31.03.2023 р. Окрім того, згідно зі звітом про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-21-018035-c, який опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, Строк дії договору про закупівлю: 27 січня 2022 — 31 березня 2023, Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31 березня 2023. 3. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Відповідно до п.8 Вимог до банківської гарантії, викладених у пункті 2 розділу 3 тендерної документації, зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надані: - БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № ODEG323982805 (файл Гарантія_217 500,00 UAH. pdf), - ЗМІНИ № 1 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № ODEG323982805 (файл Guarantee_zminy № 1_217 500,00 UAH. pdf), - ЗМІНИ № 2 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № ODEG323982805 (файл Guarantee_zminy № 2_217 500,00 UAH. pdf), - ДОВІДКА Вих. № ODEG323982805 від 16 лютого 2024 р (файл Довідка покриття_217 500,00 UAH. pdf), - ДОВІДКА Вих. № ODEG323982805 від 12 березня 2024 р (файл Довідка зі змінами_217 500,00 UAH. pdf), - ДОВІДКА Вих. № ODEG323982805 від 19 березня 2024 р (файл Довідка покриття зміни №2_217 500,00 UAH. pdf). Однак, Учасником не надано у складі тендерної пропозиції підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку-гаранта Малова Дмитра Миколайовича, який підписав ЗМІНИ № 2 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № ODEG323982805 та ДОВІДКУ Вих. № ODEG323982805 від 19 березня 2024 р. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документ(и), що визначені п.1.1 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності власного обладнання або матеріально – технічної бази, а саме копію договору купівлі – продажу або копію бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі Автомобіля RENAULT KANGOO, реєстраційний номер ВН2717НР. 2. Довідку у формі, визначеній п.3.1 Додатку № 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою учасника (за наявністю), про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору, із зазначенням повної та вірної інформації стосовно аналогічного договору. 3. Документ на підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку-гаранта - Малова Дмитра Миколайовича.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно з вимогами підпункту 2.1. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, визначено документи, які має надати учасник для підтвердження відповідності встановленому критерію: Стосовно всіх працівників-виконавців робіт у складі пропозиції надаються наступні документи: скановані оригінали документів про медичний огляд працівників-виконавців робіт учасника відповідно до форми №1-ОМК або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними) необхідні для підтвердження спроможності учасника якісно та вчасно надати послуги Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надані протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. 2. Згідно з вимогами пункту 16 Додатку №3 до тендерної документації «Після закінчення гарантійного терміну обладнання, Учасник повинен підтвердити можливість здійснення післягарантійного ремонту такого обладнання. На підтвердження можливості здійснення післягарантійного ремонту обладнання системи протипожежного захисту, обсяг якого складає не менше 98% від кількості обладнання встановленого на об’єктах Замовника, Учасник має надати в складі тендерної пропозиції договір, укладений з виробником такого обладнання щодо здійснення ним післягарантійного ремонту.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано договір, укладений з виробником обладнання системи протипожежного захисту, обсяг якого складає 98% від кількості обладнання встановленого на об’єктах Замовника (ТОВ «ТІРАС-12») щодо здійснення ним післягарантійного ремонту. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Протоколи про проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. 2. Договір, укладений Учасником з виробником обладнання системи протипожежного захисту, обсяг якого складає 98% від кількості обладнання встановленого на об’єктах Замовника (ТОВ «ТІРАС-12») щодо здійснення ним післягарантійного ремонту.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що вимагаються замовником у тендерній документації: - тендерної пропозиції – згідно з Додатком № 5 до цієї тендерної документації.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана Тендерна пропозиція, яка заповнена не в повному обсязі (не заповнені кількість місяців обслуговування та вартість послуг на місяць з ПДВ). 2. Згідно з вимогами пункту 7 розділу 3 тендерної документації «У разі залучення субпідрядних організацій взагалі, щодо даної субпідрядної організації надати: гарантійний лист-згоду від субпідрядної організації щодо залучення до виконання субпідрядних робіт з обов’язковим зазначенням предмету та номеру оголошення даної закупівлі, а також документи, передбачені Додатком № 6 до цієї тендерної документації.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надані усі документи, передбачені Додатком № 6, а саме не надана копія чинної ліцензії (з усіма наявними додатками) та/або довідка про ліцензію, яка видана в електронній формі та занесена у відповідний ліцензійний реєстр (витяг з реєстру), субпідрядної організації на провадження господарської діяльності щодо послуг, які будуть надаватися субпідрядною організацією. 3. Згідно з вимогами підпункту 2.1. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, визначено документи, які має надати учасник для підтвердження відповідності встановленому критерію: «Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. Кількість працівників та їх кваліфікація повинна відповідати ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кількість працівників та їх кваліфікація не відповідає ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852, а саме: вимогам щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту. 4. Згідно з вимогами підпункту 2.1. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації «Стосовно всіх працівників, зазначених у довідці, у складі пропозиції надаються наступні документи: - оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, відомості про яких містяться у довідці (копії трудових книжок та/або копії наказів про прийняття на роботу та/або копії цивільно-трудових договорів та/або інше). - оригінали або копії документів (диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника тощо)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надані документи, які підтверджують наявність трудових або цивільно – правових відносин між учасником та працівниками, відомості про яких містяться у довідці. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Заповнену Тендерну пропозицію, за формою згідно з Додатком № 5 до тендерної документації. 2. Копію чинної ліцензії (з усіма наявними додатками) та/або довідку про ліцензію, яка видана в електронній формі та занесена у відповідний ліцензійний реєстр (витяг з реєстру), залученої субпідрядної організації на провадження господарської діяльності щодо послуг, які будуть надаватися субпідрядною організацією. 3. Довідку у формі, визначеній Додатком №5 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою учасника (за наявністю), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. Кількість працівників та їх кваліфікація повинна відповідати ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852. 4. Оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, відомості про яких містяться у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (копії трудових книжок та/або копії наказів про прийняття на роботу та/або копії цивільно-трудових договорів та/або інше), стосовно всіх працівників, зазначених у Довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.