Закупівлю оголошено - 13-02-2024, 16:49. Дата останніх змін - 17-07-2024, 10:05

ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси)

ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обс... Державна закупівля - UA-2024-02-13-012928-a ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси) від замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" від 2/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-02-13-012928-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-13-005560-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2024, 16:49
по 18-03-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2024, 16:49
по 21-03-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-03-2024, 15:44
по 21-03-2024, 16:13

Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
7250000
7 250 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:36 250,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:217 500,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
ЄДРПОУ:40703015 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Коливушко
Телефон:+380487530044
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65080, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A
3



Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону - не виявлення усіх невідповідностей в інформації/документах учасника та не надання учаснику можливості виправити такі невідповідності

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

06-06-2024, 15:03

Період оскарження:

з 06-06-2024, 15:04 по 17-06-2024, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015: 50410000-2 Послуг ...
7 250 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-03-2024, 15:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси

11
послуга
65000 Україна Одеська область місто Одеса Заклади освіти Київського району міста Одеси
по 31-12-2024
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Армійська, 8-В, 65058, Касаткін Владислав Ігорович
Остаточна пропозиція:
6 799 866,92 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 799 866,92 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-07-2024, 16:09
Період подачі оскарження:
по 16-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-07-24, 10:34:30
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком № 1 до тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1.Підпунктом 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено які документи має надати учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. Стосовно всіх працівників, зазначених у довідці, у складі пропозиції надаються наступні документи, зокрема: - оригінали або копії документів (диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника тощо). У наданій Учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.02.2024 № 468/02/24, не зазначено інформацію про кваліфікацію працівників за номерами 3, 4, 5, інформація про яку передбачена Додатком №1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні оригінали або копії документів (диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника тощо) на працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.02.2024 № 470/02/24 за номерами 2-5. 2. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. Відповідно до підпункту 9 пункту 2 розділу 3 тендерної документації: Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. В наданій Учасником банківській гарантії № ODEG323982805 від 16.02.2024 року наявне посилання на договір, відповідно до якого банком надана гарантія, а саме: згідно з Генеральним договором №О13-417457629 про надання гарантiй від 21.09.2020р. Учасник надав в складі тендерної пропозиції Генеральний договір №О13-417457629 від 21.09.2020 р. (файл «Генеральний договір про надання гарантії»), але відсутня погоджена гарантом Заява про надання гарантії, яка є невід'ємною частиною Генерального договору про надання гарантій від 21.09.2020 №013-417457629, а тому договір від 21.09.2020 №013-417457629 не надано (в повному обсязі). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку у формі, визначеній п.2.1 Додатку № 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою учасника (за наявністю), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі, із зазначенням у ній інформації про кваліфікацію працівників, та оригінали або копії документів (диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника тощо) на працівників, зазначених у цій довідці. 2. Погоджену гарантом Заяву про надання гарантії, що є невід'ємною частиною Генерального договору про надання гарантій від 21.09.2020 №013-417457629.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-07-24, 10:34:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-13-012928-a-c3
Номер договору:
236
Дата підписання договору:
16-07-2024, 10:01
Строк дії договору:
з 16-07-2024 по 31-12-2024
Ціна договору до змін:
6 799 866,92 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
5 666 555,77 UAH
6 799 866,92 UAH
Ціна договору
5 666 555,77 UAH
Ціна договору без ПДВ
3 633 664,68 UAH
Ціна договору після внесення змін
3 028 053,90 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФАЕТОН-2020"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 79, 65012, ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ ЧИСТЯКОВ
Остаточна пропозиція:
5 083 257,41 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 083 257,41 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-06-2024, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Успенська, будинок 99, 65045, Григорій Діногло
Остаточна пропозиція:
2 860 750,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 897 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-06-2024, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 29-05-24, 16:52:18
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 31-05-24, 00:00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Армійська, 8-В, 65058, Касаткін Владислав Ігорович
Остаточна пропозиція:
6 799 866,92 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 799 866,92 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-04-2024, 17:25
Період подачі оскарження:
по 05-05-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-04-24, 10:21:50
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком № 1 до тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1.Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено які документи має надати учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність спеціалізованого обладнання та іншої матеріально-технічної бази. У разі залучення до виконання робіт обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника (вказана в довідці, з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування майном (договори управління/оренди, тощо). Наявність власного обладнання або матеріально – технічної бази підтвердити наступними документами в складі пропозиції: копією (копіями) договору (договорів) купівлі – продажу або копією (копіями) бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі такого обладнання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл 1. Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази.pdf). У рядку №2 цієї Довідки зазначено Автомобіль RENAULT KANGOO, реєстраційний номер ВН2717НР. який є у власності Учасника. Однак документів, що визначені тендерною документацією на підтвердження наявності власного обладнання або матеріально – технічної бази, а саме автомобіля, Учасником не надано. 2. Підпунктом 3.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено які документи має надати учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору даної закупівлі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково надати оригінал листа – відгуку від замовника про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файл 3. Довідка договір аналог.pdf), у якій не вірно зазначено період виконання робіт (дата початку та дата завершення), а саме вказано «З 27.01.2022 р. по 13.04.2023 р.». Віповідно до п.9.1. Договору №ТО-2022 від 27.01.2022 (в редакції дадаткових угод до цього договору), який наданий у складі тендерної пропозиції Учасника як аналогічний, цей договір діє до 31.03.2023 р. Окрім того, згідно зі звітом про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-21-018035-c, який опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, Строк дії договору про закупівлю: 27 січня 2022 — 31 березня 2023, Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31 березня 2023. 3. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Відповідно до п.8 Вимог до банківської гарантії, викладених у пункті 2 розділу 3 тендерної документації, зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надані: - БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № ODEG323982805 (файл Гарантія_217 500,00 UAH. pdf), - ЗМІНИ № 1 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № ODEG323982805 (файл Guarantee_zminy № 1_217 500,00 UAH. pdf), - ЗМІНИ № 2 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № ODEG323982805 (файл Guarantee_zminy № 2_217 500,00 UAH. pdf), - ДОВІДКА Вих. № ODEG323982805 від 16 лютого 2024 р (файл Довідка покриття_217 500,00 UAH. pdf), - ДОВІДКА Вих. № ODEG323982805 від 12 березня 2024 р (файл Довідка зі змінами_217 500,00 UAH. pdf), - ДОВІДКА Вих. № ODEG323982805 від 19 березня 2024 р (файл Довідка покриття зміни №2_217 500,00 UAH. pdf). Однак, Учасником не надано у складі тендерної пропозиції підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку-гаранта Малова Дмитра Миколайовича, який підписав ЗМІНИ № 2 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № ODEG323982805 та ДОВІДКУ Вих. № ODEG323982805 від 19 березня 2024 р. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документ(и), що визначені п.1.1 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності власного обладнання або матеріально – технічної бази, а саме копію договору купівлі – продажу або копію бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі Автомобіля RENAULT KANGOO, реєстраційний номер ВН2717НР. 2. Довідку у формі, визначеній п.3.1 Додатку № 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою учасника (за наявністю), про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору, із зазначенням повної та вірної інформації стосовно аналогічного договору. 3. Документ на підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку-гаранта - Малова Дмитра Миколайовича.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-04-24, 10:21:50
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФАЕТОН-2020"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 79, 65012, ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ ЧИСТЯКОВ
Остаточна пропозиція:
5 083 257,41 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 083 257,41 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 29-04-2024, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Успенська, будинок 99, 65045, Григорій Діногло
Остаточна пропозиція:
2 860 750,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 897 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 29-04-2024, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 19-04-24, 17:32:25
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 23-04-24, 00:00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФАЕТОН-2020"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 79, 65012, ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ ЧИСТЯКОВ
Остаточна пропозиція:
5 083 257,41 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 083 257,41 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
02-04-2024, 10:36
Період подачі оскарження:
по 08-04-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-03-24, 17:09:37
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно з вимогами підпункту 2.1. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, визначено документи, які має надати учасник для підтвердження відповідності встановленому критерію: Стосовно всіх працівників-виконавців робіт у складі пропозиції надаються наступні документи: скановані оригінали документів про медичний огляд працівників-виконавців робіт учасника відповідно до форми №1-ОМК або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними) необхідні для підтвердження спроможності учасника якісно та вчасно надати послуги Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надані протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. 2. Згідно з вимогами пункту 16 Додатку №3 до тендерної документації «Після закінчення гарантійного терміну обладнання, Учасник повинен підтвердити можливість здійснення післягарантійного ремонту такого обладнання. На підтвердження можливості здійснення післягарантійного ремонту обладнання системи протипожежного захисту, обсяг якого складає не менше 98% від кількості обладнання встановленого на об’єктах Замовника, Учасник має надати в складі тендерної пропозиції договір, укладений з виробником такого обладнання щодо здійснення ним післягарантійного ремонту.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано договір, укладений з виробником обладнання системи протипожежного захисту, обсяг якого складає 98% від кількості обладнання встановленого на об’єктах Замовника (ТОВ «ТІРАС-12») щодо здійснення ним післягарантійного ремонту. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Протоколи про проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. 2. Договір, укладений Учасником з виробником обладнання системи протипожежного захисту, обсяг якого складає 98% від кількості обладнання встановленого на об’єктах Замовника (ТОВ «ТІРАС-12») щодо здійснення ним післягарантійного ремонту.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-03-24, 17:09:37
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Успенська, будинок 99, 65045, Григорій Діногло
Остаточна пропозиція:
2 860 750,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 897 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-04-2024, 01:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 21-03-24, 16:13:11
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 23-03-24, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-03-24, 13:07:38
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що вимагаються замовником у тендерній документації: - тендерної пропозиції – згідно з Додатком № 5 до цієї тендерної документації.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана Тендерна пропозиція, яка заповнена не в повному обсязі (не заповнені кількість місяців обслуговування та вартість послуг на місяць з ПДВ). 2. Згідно з вимогами пункту 7 розділу 3 тендерної документації «У разі залучення субпідрядних організацій взагалі, щодо даної субпідрядної організації надати: гарантійний лист-згоду від субпідрядної організації щодо залучення до виконання субпідрядних робіт з обов’язковим зазначенням предмету та номеру оголошення даної закупівлі, а також документи, передбачені Додатком № 6 до цієї тендерної документації.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надані усі документи, передбачені Додатком № 6, а саме не надана копія чинної ліцензії (з усіма наявними додатками) та/або довідка про ліцензію, яка видана в електронній формі та занесена у відповідний ліцензійний реєстр (витяг з реєстру), субпідрядної організації на провадження господарської діяльності щодо послуг, які будуть надаватися субпідрядною організацією. 3. Згідно з вимогами підпункту 2.1. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, визначено документи, які має надати учасник для підтвердження відповідності встановленому критерію: «Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. Кількість працівників та їх кваліфікація повинна відповідати ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кількість працівників та їх кваліфікація не відповідає ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852, а саме: вимогам щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту. 4. Згідно з вимогами підпункту 2.1. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації «Стосовно всіх працівників, зазначених у довідці, у складі пропозиції надаються наступні документи: - оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, відомості про яких містяться у довідці (копії трудових книжок та/або копії наказів про прийняття на роботу та/або копії цивільно-трудових договорів та/або інше). - оригінали або копії документів (диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника тощо)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надані документи, які підтверджують наявність трудових або цивільно – правових відносин між учасником та працівниками, відомості про яких містяться у довідці. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Заповнену Тендерну пропозицію, за формою згідно з Додатком № 5 до тендерної документації. 2. Копію чинної ліцензії (з усіма наявними додатками) та/або довідку про ліцензію, яка видана в електронній формі та занесена у відповідний ліцензійний реєстр (витяг з реєстру), залученої субпідрядної організації на провадження господарської діяльності щодо послуг, які будуть надаватися субпідрядною організацією. 3. Довідку у формі, визначеній Додатком №5 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою учасника (за наявністю), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. Кількість працівників та їх кваліфікація повинна відповідати ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852. 4. Оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, відомості про яких містяться у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (копії трудових книжок та/або копії наказів про прийняття на роботу та/або копії цивільно-трудових договорів та/або інше), стосовно всіх працівників, зазначених у Довідці.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-03-24, 13:07:38

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 860 750,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 897 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ФАЕТОН-2020"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 083 257,41 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 083 257,41 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 799 866,92 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 799 866,92 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ "Будівельна перспектива" код ЄДРПОУ 45068069
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-03-2024, 16:50:49
Видалено11-03-2024, 16:30:20
Видалено13-02-2024, 16:53:27
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2024, 16:49:25
Експортовано:11-03-2024, 16:28:13
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2024, 16:49:25
Експортовано:13-02-2024, 16:49:25
Експортовано:13-02-2024, 16:49:25
Експортовано:13-02-2024, 16:49:25
Експортовано:11-03-2024, 16:28:13
Експортовано:15-03-2024, 16:49:06
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2024, 16:49:25
Експортовано:11-03-2024, 16:28:13
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2024, 16:49:25
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2024, 16:49:25
Експортовано:11-03-2024, 16:28:13
Експортовано:15-03-2024, 16:49:06
Електронні тендерні вимоги
1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
Дата архівування:
2. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
4. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
5. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник юридична особа підтверджує, що
1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
Учасник фізична особа підтверджує, що
2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
1. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати оригінал або копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Терміни, зазначені щодо забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). І. Вимоги до банківської гарантії: 1. Ці Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 9. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 217 500,00 грн. (Двісті сімнадцять тисяч п'ятсот гривень 00 копійок) До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Отримувач: Назва Замовника: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м.Одеси» Юридична адреса Замовника: 65080 м.Одеса, вул. Філатова академіка, 2-А Код ЄДРПОУ: 40703015 Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО: 820172, р/р: UA 808201720355129022022096628 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш ніж 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:49:14
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ