Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 210 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 052,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Мороз |
Телефон: | +380980344537 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
1 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1. Відповідно до розділу 4.9 додатку 3 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати цінову пропозицію (Форма «Пропозиція» додаток 1 до тендерної документації) в якій необхідно зазначити в т.ч. ідентифікатор закупівлі. Учасником, в формі «Пропозиція» зазначено не вірний ідентифікатор закупівлі. 2. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації необхідно надати заповнений «Календарний графік виконання робіт (послуг)», в якому повинно буди відображено всі види робіт/послуг, їх обсяг і терміни виконання відповідно до Додатку №2 до тендерної документації «Технічне завдання». Учасником, надано календарний графік, заповнений не вірно.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.