Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 944 474,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 9 444,74 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області |
ЄДРПОУ: | 35659347 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сергій Чубенко |
Телефон: | 380574951655 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 64207, Україна, Харківська область,Балаклія, ВУЛИЦЯ ЖОВТНЕВА, будинок 81 |
0 |
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ З ПИТАНЬ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ "22" лютого 2024 року 15-00 за київським часом Керуючись Законом України від 12 травня 2015 року № 389-V-III «Про правовий режим воєнного стану», Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами) та норму постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами). Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», та Положення про уповноважену особу, розглядається питання про затвердження тендерної документації на закупівлю: «код згідно ДК 021:2015 - 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Технічне обслуговування ліфтів)»для потреби Замовника КП «Балаклійський Житлокомунсервіс» БМР Харківської області. Замовник має потребу у закупівлі послуг: «код згідно ДК 021:2015 - 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Технічне обслуговування ліфтів)» на загальну суму 944474,00 гривень. З метою задоволення потреби замовника у зазначених вище товарах (роботах/ послугах) та враховуючи норми вище вказаних законодавчих актів6 є потреба у проведенні відкритих торгів з особливостями. 13 лютого 2024 року Уповноваженою особою з питань публічних закупівель було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «код згідно ДК 021:2015 - 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Технічне обслуговування ліфтів)». Також 13 лютого 2024 року Уповноваженою особою з питань публічних закупівель була затверджена тендерна документація. 13 лютого 2024 року було розпочато дані відкриті торги з особливостями. Кінцевий строк подання тендерних пропозиції було встановлено 21 лютого 2024 року об 0000 годині. Для участі у даній закупівлі було подано лише одну тендерну пропозицію: №п/п Назва учасника Код ЄДРПОУ Вартість пропозиції 1 2 3 4 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" 32335658 944460,00 з ПДВ У відповідності до частини 36 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Розглядаючи тендерну пропозицію єдиного учасника ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» на відповідність кваліфікаційним, технічним, якісним та кількісним характеристикам Тендерної документації Замовника було встановлено наступне: 1). Так у відповідності до ч.1 Додатку 2 тендерної документації передбачено, що кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою: № з/п Назва контрагента (замовник згідно договору) Предмет договору, номер та дата його укладення Термін виконання, обсяг та сума виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента та ПІБ На підтвердження у складі тендерної пропозиції надати: - копію/ або оригінал договору з усіма додатками, що свідчать про виконання договору; Під аналогічним договором мається на увазі повністю виконаний договір, за яким учасник надавав послуги з технічного обслуговування ліфтів При цьому ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ надавати копії /або оригінали договорів, які були укладені у попередні роки з Замовником цих відкритих торгів. Ознайомившись з наданими документами (файл з назвою «2. Кваліфікаційні критерії.pdf») було встановлено, що довідка про наявність досвіду у виконанні аналогічних Договорів не відповідає встановленим вимогам, а саме: - Відсутня інформація про обсяг наданих послуг; - Відсутня інформація про адресу контрагента. Відповідно до пункту 1.5 ч.1 Розділу 5 тендерної документації та ч.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». А ч.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Також пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Підводячи підсумок Уповноважена особа повинна надати час на виправлення помилок виявлених під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ». 2). Так у відповідності до ч.3 Додатку 2 тендерної документації передбачено, що кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: Довідка в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази у форматі таблиці з переліком наявного обладнання. Обов’язково в таблиці вказати власне чи орендоване. Для підтвердження інформації по даному пункту кожен учасник повинен надати підтверджуючі документи. Ознайомившись з наданими документами (файл з назвою «2. Кваліфікаційні критерії.pdf») було встановлено, що учасником у довідці про наявність МТБ було вказано, що усе обладнання було орендовано. Для підтвердження надано інформації учасником ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» у складі своєї пропозиції було надано Договір Оренди вказаного обладнання. Вивчивши даний Договір оренди було встановлено, що на час подання тендерних пропозиції та розгляду пропозиції даний Договір втратив свою чинність, ще 02 січня 2024 року. Відповідно до пункту 1.5 ч.1 Розділу 5 тендерної документації та ч.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». А ч.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Також пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Підводячи підсумок Уповноважена особа повинна надати час на виправлення помилок виявлених під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ». 3). Так у відповідності до підпункту «Для юридичних осіб:» пункту 7 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: У разі підписання тендерної пропозиції іншою особою - - доручення (довіреність) керівника учасника на підписання тендерної пропозиції; Ознайомившись з наданими документами (файл з назвою «5. Інші документи від Учасника.pdf») було встановлено, що учасником не було надано жодного документа, який би відповідав би вище вказаній вимозі так, як усі документи були підписані не керівником Учасника, а його заступником. Відповідно до пункту 1.5 ч.1 Розділу 5 тендерної документації та ч.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». А ч.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Також пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Підводячи підсумок Уповноважена особа повинна надати час на виправлення помилок виявлених під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ». ВИРІШИВ: 1). Надати учаснику ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» час на усунення невідповідностей у відкритих торгах з особливостями на закупівлю послуг: «код згідно ДК 021:2015 - 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Технічне обслуговування ліфтів)» на загальну суму 944474,00 гривень. 2). Учасник ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» повинен усунути не відповідності, які стосуються ч.1 Додатку 2 Тендерної документації, а саме: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою: № з/п Назва контрагента (замовник згідно договору) Предмет договору, номер та дата його укладення Термін виконання, обсяг та сума виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента та ПІБ Під усунення невідповідностей учасник ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» повинен надати наступне: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою: № з/п Назва контрагента (замовник згідно договору) Предмет договору, номер та дата його укладення Термін виконання, обсяг та сума виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента та ПІБ Обов’язково виправити помилку, яка була допущена, а саме додати інформацію про обсяг та адресу контрагентів. 3). Учасник ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» повинен усунути не відповідності, які стосуються ч.3 Додатку 2 Тендерної документації, а саме: Довідка в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази у форматі таблиці з переліком наявного обладнання. Обов’язково в таблиці вказати власне чи орендоване. Для підтвердження інформації по даному пункту кожен учасник повинен надати підтверджуючі документи. Під усунення невідповідностей учасник ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» повинен надати наступне: Надати підтверджуючий документ про подовження строку дії Договору оренди №02/22-О від 02 січня 2022 року; 4). Учасник ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» повинен усунути не відповідності, які стосуються підпункту «Для юридичних осіб:» пункту 7 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: У разі підписання тендерної пропозиції іншою особою - - доручення (довіреність) керівника учасника на підписання тендерної пропозиції; Під усунення невідповідностей учасник ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» повинен надати наступне: Надати доручення (довіреність) керівника на підписання тендерної пропозиції, яка повинна бути видана на ім’я Удовенко Романа Володимировича. 5). Оприлюднити інформацію у відповідності до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа Чубенко С.С.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.