Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 90 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Рахункова палата |
ЄДРПОУ: | 00013540 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шпаченко Тетяна Василівна |
Телефон: | 380442987506 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01054, Україна, м. Київ,вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівлю було заплановано в електронній системі закупівель на 2024 рік за ідентифікатором UA-P-2024-02-12-005118-a та оголошено в електронній системі закупівель 12.02.2024 року за ідентифікатором UA-2024-02-12-014002-a. Строк надання послуг щодо Закупівлі згідно з умовами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Рахункової палати від 12.02.2024 №107 та, відповідно до Оголошення, визначено з 01.03.2024 року. Відповідно до протоколу уповноваженої особи Рахункової палати № 146 від 23.02.2024 було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС" (далі учасник-переможець) та повідомлено про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до умов тендерної документації, учасник-переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Учасник-переможець у зазначені строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерну пропозицію Учасника-переможця було відхиленню на підставі зазначеної норми протоколом уповноваженої особи Рахункової палати № 154 від 29.02.2024. Відповідно, електронною системою закупівель було визначено на кваліфікацію наступного учасника – ТОВ «Охорона захист», цінова пропозиція якого за результатами аукціону була визначена як аномальна. Учасник ТОВ «Охорона захист» завантажив до електронної системи закупівель обгрунтування аномально низької ціни 01.03.2024, 10:08. Враховуючи терміни розгляну тендерної пропозиції наступного учасника, період оскарження рішення замовника щодо визначення переможця, не виконується визначений замовником строк початку надання послуги з 01.03.2024. На стадії розгляду тендерних пропозицій учасників у Замовника відсутні підстави і можливості вносити зміни до тендерної документації та до Оголошення в частині корегування строку надання послуги. Таким чином, станом на 01.03.2024 року у Замовника виникли надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини непереборної сили – неможливість виконати вимогу тендерної документації, надавати послугу з 01.03.2024. Враховуючи викладене, для Замовника настали дії обставин непереборної сили. Відповідно до підпункту 4 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі, коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-03-2024, 00:03
Період оскарження:
з 07-03-2024, 10:06 по 18-03-2024, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1.1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасником надано «Довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні зніння та досвід, які будуть задіяні Учасником при наданні послуги Замовнику» № 15 від 13.02.2023 яка не відповідає вимогам тендерної документації в частині відсутності інформації про кваліфікованих працівників, які мають практичний досвід роботи з обладнанням Cerberus, Radionics, Telelarm, Гамма, Vellez. 1.2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», частина 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», критерій 3 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 1.3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виконати умови тендерної документації та надати відповідну довідку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.