Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 11 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 110,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Рахункова палата |
ЄДРПОУ: | 00013540 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шпаченко Тетяна Василівна |
Телефон: | 380442987506 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01054, Україна, м. Київ,вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7 |
3 |
1.1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасником надано «Довідку про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі» № 3 від 20.02.2024 та підтвердні документи до неї, яка не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Учасник надав довідку та підтвердні документи по одному аналогічному договору – ПАТ «Національна енергетична компанія «Укренерго». Вимога Замовника виписана в множині: «Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів», а отже учасник повинен був надати інформацію та підтвердні документи до неї по не менше ніж двох договорах. 1.2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», частина 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», критерій 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1.3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виконати умови тендерної документації та надати відповідну довідку та підтвердні документи до неї. 2.1) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником надано копію договору оренди обладнання № 16/О від 15 грудня 2021 року. Відповідно до п. 3.1. договору «Строк оренди встановлюється до 31.12.2022 року та може бути продовжений разом із строком дії договору». Учасником не надано додаткову угоду, інший підтвердний документ, що строк оренди або строк дії договору продовжений на 2024 рік, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині вимоги: Термін дії договору оренди повинен бути не менше, ніж кінцевий строк надання послуги Замовнику. Відповідно до п.4.4 Розділу 1 тендерної документації, строк надання послуги з 01.03.2024 по 31.12.2024. 2.2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», частина 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», критерій 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2.3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виконати умови тендерної документації та надати відповідні підтвердні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.