Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 169 550 006,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 847 750,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 086 500,18 UAH |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 03451526 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Удовиченко Петро |
| Телефон: | 380673826701 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Покровська, будинок 16 |
8 |
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Техніка: 1) В довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в п. 11 гр. 3 не вірно вказано реєстраційний номер FORD TRANSIT автомобіль спеціалізований вантажний фургон малотонажний-В згідно наданого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (р/н АА 6807 ТВ). 2) Не надано підтверджуючих документів відповідно до переліку та кількості техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг на автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т у кількості не менше 2 одиниці та відповідно не зазначено у довідці. 2. В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг: - п. 7 гр. 3 не вірно вказано прізвище працівника згідно наданих підтверджуючих документів (Безвершенко М.С.); - п. 10 гр. 5 не вірно вказано досвід роботи працівника на посаді згідно наданих підтверджуючих документів (4 роки). 3. У складі ТП надано не підписаний договір про надання банківської гарантії № 37841/ЮГ-24 (тендерна гарантія) від 16.02.2024 року, посилання на який є в банківській гарантії № 37841 від 16.02.2024 року (згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису файлу «ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 37841.pdf.»). ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. пункт 1 Додатку № 3 до тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)*** № з/п Назва Найменування дорожних машин та механізмів Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг (у кількості, не менше зазначених нижче одиниць техніки): Дорожні машини і механізми Кількість Автогідропідіймачі, висота підйому 18 м і більше не менше 5 одиниць Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т не менше 2 одиниці Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м і більше не менше 2 одиниці В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: • посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, найму транспортних засобів з екіпажем, надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, найму транспортних засобів з екіпажем, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); • оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця, надавачів послуг, власників, або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі». 2. пункт 3 Додатку № 3 до тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою з наступним документальним підтвердженням. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці». 3. част. 2 розділу III тендерної документації: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією». ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати оновлену інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей» та підтверджуючі документи на автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т у кількості не менше 2 одиниці. 2) Надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників які будуть залучені до виконання робіт з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей». 3) Надати підписаний договір про надання банківської гарантії № 37841/ЮГ-24 (тендерна гарантія) від 16.02.2024 року, посилання на який є в банківській гарантії № 37841 від 16.02.2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.