Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Кількість: 1 послуга , згідно обсягів визначених ТС(додаток 2),
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 87 138,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 435,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» |
| ЄДРПОУ: | 02007101 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мигаль Світлана Михайлівна |
| Телефон: | 380322707094 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79035, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів, вул. Дністерська, 27 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до ч. 3.8 розділу 3 Тендерної документації Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На підтвердження вимоги учасником надано довідку про те, що він не залучатиме субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків(тобто більше 20%), однак немає відомостей про залучення чи не залучення субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків. 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей - Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. *Після усунення невідповідностей пропозицію учасника повторно необхідно підтвердити КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.