Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 580 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 7 900,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
Телефон: | +380322581125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
7 |
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до п.3 Додатку 1 тендерної документації учасник процедури закупівлі на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 2 (двох) договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена. - документи на підтвердження фактичного виконання послуг за договорами зазначеними в наданій Учасником довідці. - учасник повинен виступати у якості Виконавця (надавача послуг, тощо) за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; - позитивні відгуки від контрагентів за наданими договорами, із зазначенням вихідного реєстраційного номера та дати надання відгуку, найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання виконавцем своїх обов’язків, відсутність претензій до виконавця протягом виконання договору. Інформація, вказана у відгуку/відгуках має відповідати інформації вказаній у довідці, наданій на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, має відповідати договорам, наданим на підтвердження досвіду виконання, а також має відповідати документам що підтверджують фактичне надання послуг (технічного обслуговування і ремонту ліфтів) за договорами. Учасником до процедури закупівлі завантажено довідку про виконання аналогічного договору. При цьому, учасником не надано підтвердження фактичного виконання послуг, а саме по договору №124 від 15.06.2020 та №1Л20/30 від 16.04.2020. Таким чином, учаснику необхідно виконати вимоги в повному обсязі передбачено п. 3 Додатку 1 тендерної документації. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до п.2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації передбачено надати інформацію в довільній формі про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням їх громадянства та частку в статутному капіталі. Учасником вказаної інформації до процедури закупівлі не надано. Таким чином, учаснику необхідно надати інформацію в довільній формі про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням їх громадянства та частку в статутному капіталі. Крім того, п. 2.2 Додатку 1 тендерної документації передбачено підтвердити наявність працівників наступних професій, а саме: не менше 5 працівників адміністративного інженерно- технічного персоналу (з них інженери-електроніки – 2 чол.). Учасник до процедури закупівлі завантажив файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.pdf» у якому вказано працівників відповідної кваліфікації. Однак, учасником у вказаній довідці не вказано про інженерів-електроніки – 2 чол., а також не на виконання п.2.3 Додатку 1 не надано копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками. Таким чином, учаснику необхідно виконати п. 2.2. та п. 2.3. Додатку 1 тендерної документації в повному обсязі передбаченої умовами тендерної документації. Відповідно до п.3 Додатку 1 тендерної документації передбачено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір за яким було надано послуги з технічного обслуговування ліфтів; Учасник процедури закупівлі завантажив електронний файл «Довідка про наявність досвіду», у якій вказано досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Однак, учасником у вказаній довідці не вказано найменування предмету договору вказаних у вказаній довідці. Таким чином учаснику необхідно вказати усі передбачені умови п. 3 Додатку 1 тендерної документації. Слід вказати, що учасником в вище вказаній довідці вказано про виконання ним договору з Міжнародним аеропортом ім. Данила Галицького від 23.02.2021 №ОД-2021-02-23-5. При цьому умовами Додатку 1 тендерної документації передбачено надати - документи на підтвердження фактичного виконання послуг за договорами зазначеними в наданій Учасником довідці та надати - позитивні відгуки від контрагентів за наданими договорами, із зазначенням вихідного реєстраційного номера та дати надання відгуку, найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання виконавцем своїх обов’язків, відсутність претензій до виконавця протягом виконання договору. Однак, учасником на вказаний договір від 23.02.2021 №ОД-2021-02-23-5 не надано виконання в повному обсязі та не надано позитивного договору по виконанню вищевказаного договору. Таким чином, учаснику необхідно привести документи до відповідності передбачених п.3 Додатку 1 тендерної документації. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.