Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 042,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500,21 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр БУГАЙОВ |
| Телефон: | +380567565629, +380567565283 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ «Газтехсервіс Центр» (пропозиція 449 055,00 грн. з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. 1) На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасником надано довідку вих. 2402/16 від 12.02.2024р., яка за змістом не відповідає шаблону довідки, що розміщено у Додатку 2. Про те, у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відсутня інформація щодо: - прізвища, ім’я, по-батькові контактної особи замовника; - не вказано строк виконання послуг за аналогічним договором. 2) У Додатку 2 до тендерної документації у розділі: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалося у складі тендерної пропозиції учасника надати: «1.2. Сертифікат (витяг із сертифікату), виданий відповідно до «Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», паспорт обладнання, документ про повірку або сторінка у паспорті з відмітками про повірку: 1.2.2. газоаналізатора, або аналогічного засобу вимірювальної техніки, що дозволяє вимірювати температуру та хімічний склад димових газів від котла». Відповідно до пп.7.5. Розділу І. Загальні положення тендерної документації: «7.5.Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». Невідповідність тендерної пропозиції учасника: а) на виконання пп. 1.2.2. п. 1.2. Додатку 2 до тендерної документації учасник надав паспорт на Газоаналізатор ОКСИ 5М, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме - викладений іноземною мовою. 2. Додатком 7 до тендерної документації ФОРМА «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА»: 1) у рядку 7 вимагалося прописати: «Банківські реквізити (рахунок, відкритий в обслуговуючому банку, найменування обслуговуючого банку, МФО). Учасник не прописав МФО банку. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати оновлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: - прізвища, ім’я, по-батькові контактної особи, - прописати строк виконання послуг за аналогічним договором. 2. На виконання пп. 1.2.2. п. 1.2. Додатку 2 до тендерної документації надати паспорт на Газоаналізатор ОКСИ 5М, викладений українською мовою. 3. Надати заповнений Додаток 7 до тендерної документації: ФОРМА «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» із зазначеними у рядку 7 банківськими реквізитами (рахунок, відкритий в обслуговуючому банку, найменування обслуговуючого банку, МФО). Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.