Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 31 077,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 155,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02003445 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Рожкова |
| Телефон: | +380973020864, +380577251178 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61050, Україна, Харківська область,місто Харків, вулиця Руставелі, будинок 14 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 42509387) (далі – ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Згідно з вимогами підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію у відповідності до підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Підпунктом 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленому кваліфікаційному критерію. Відповідно до підпункту 5.3.1 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: «5.3.1.1. оригінал (оригінали) чи копію (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з його (їх) невід’ємними частинами (додатковими угодами, додатками тощо). Аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, є виконаний (виконані) договір (договори), який (які) підтверджує (підтверджують) наявність у учасника досвіду щодо надання послуг згідно коду ДК 021:2015: 50340000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання, за яким здійснюється закупівля та/або договір (договори) про надання послуг з ремонту і/або технічного обслуговування системи звукового оповіщення; 5.3.1.2. оригінал (оригінали) чи копію (копії) документу (документів), що свідчить (свідчать) про виконання наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), у відповідності до ціни (загальної вартості) договору (кожного з договорів): акт (акти) наданих послуг тощо.». У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» надано (завантажено через електронну систему закупівель) у файлі: «01 Аналогічний договір.pdf», оригінал документу, зокрема: «Договір № 216/23/ОЗ з ремонту та технічного обслуговування системи звукового оповіщення» від 02 жовтня 2023 р., укладений ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» (Виконавець за договором) з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СХІД-ТЕЛ» (Замовником за договором) (далі – ДОГОВІР № 216/23/ОЗ). У пункті 1.1 розділу 1 «Предмет Договору» ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ визначено: «1.1. Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання надати послуги з технічного обслуговування системи звукового оповіщення Замовника на об’єкті, який розташований за адресою: м. Харків, вул. Киргизька, буд. 19 (далі «Об’єкт»), в періоди її експлуатації згідно ДК 021:2015 код 50340000-0 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання».». Разом з цим, пунктом 2.1 розділу 2. «Вартість послуг та порядок розрахунків» ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ визначено: «2.1. Вартість послуг за місяць, передбачених у пункті 1.1. цього Договору в місяць складає 800,00 грн. (Вісімсот гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 133,33 грн. (Сто тридцять три гривні 33 копійок).». Проте, жоден з пунктів ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ не містить інформації про число (дату) набрання чинності ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ, ціну (загальну вартість) ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ, термін (строк) дії ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ чи то про строк надання послуг за ДОГОВОРОМ № 216/23/ОЗ чи про період експлуатації системи звукового оповіщення за ДОГОВОРОМ № 216/23/ОЗ. Для підтвердження виконання наданого ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ учасником ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» у складі тендерної пропозиції у відповідності до вимог підпункту 5.3.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації у файлі: «01 Аналогічний договір.pdf» надано (завантажено) оригінали документів, зокрема: – «АКТ надання послуг № 3089 від 31 жовтня 2023 р.» (далі – АКТ № 3089); – «АКТ надання послуг № 3090 від 30 листопада 2023 р.» (далі – АКТ № 3090); – «АКТ надання послуг № 3091 від 31 грудня 2023 р.» (далі – АКТ № 3091). Згідно АКТУ № 3089 була надана «послуга з технічного обслуговування системи звукового оповіщення на об’єкті, який розташований за адресою : м. Харків, вул. Киргизька, буд. 19 в Жовтні 2023 р.», «…загальна вартість робіт (послуг) із ПДВ Вісімсот гривень 00 копійок.». Згідно АКТУ № 3090 була надана «послуга з технічного обслуговування системи звукового оповіщення на об’єкті, який розташований за адресою : м. Харків, вул. Киргизька, буд. 19 в Листопаді 2023 р.», «…загальна вартість робіт (послуг) із ПДВ Вісімсот гривень 00 копійок.». Згідно АКТУ № 3091 була надана «послуга з технічного обслуговування системи звукового оповіщення на об’єкті, який розташований за адресою : м. Харків, вул. Киргизька, буд. 19 в Грудні 2023 р.», «…загальна вартість робіт (послуг) із ПДВ Вісімсот гривень 00 копійок.». Проте, надані учасником ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» послуги згідно АКТУ № 3089, АКТУ № 3090, АКТУ № 3091, підтверджують лише надання послуг згідно ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ в Жовтні 2023 р., Листопаді 2023 р. та Грудні 2023 р. Отже, в ДОГОВОРІ № 216/23/ОЗ відсутня інформація за допомогою якої можна встановити, що наданий аналогічний ДОГОВІР № 216/23/ОЗ виконаний у відповідності до ціни (загальної вартості) договору згідно вимог підпункту 5.3.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, оскільки ціна (загальна вартість) ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ не визначена, як ДОГОВОРОМ № 216/23/ОЗ не визначено і число (дата) набрання чинності ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ, термін (строк) дії ДОГОВОРУ № 216/23/ОЗ та строк надання послуг чи період експлуатації системи звукового оповіщення за ДОГОВОРОМ № 216/23/ОЗ. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику – ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію надати: «5.3.1.1. оригінал (оригінали) чи копію (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з його (їх) невід’ємними частинами (додатковими угодами, додатками тощо). Аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, є виконаний (виконані) договір (договори), який (які) підтверджує (підтверджують) наявність у учасника досвіду щодо надання послуг згідно коду ДК 021:2015: 50340000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання, за яким здійснюється закупівля та/або договір (договори) про надання послуг з ремонту і/або технічного обслуговування системи звукового оповіщення; 5.3.1.2. оригінал (оригінали) чи копію (копії) документу (документів), що свідчить (свідчать) про виконання наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), у відповідності до ціни (загальної вартості) договору (кожного з договорів): акт (акти) наданих послуг тощо.».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.