Період оскарження умов закупівлі - по 08-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 230 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 150,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01280527 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кирило Червонченко |
Телефон: | +380639681130, +380567560160 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
2 |
Шановний учаснику! Підпунктом 2.1. Додатку 1 до теднерної документації встановлена наступна вимога: "2.1. Довідка, за формою, що наведена нижче, де Учасник зазначає інформацію про наявність досвіду виконання договору(ів) з надання послуг із заправки та відновлення картриджів. Надати не менше однієї копії такого договору та надати акти про виконані роботи (надані послуги) та/або лист-відгук по наданій копії договору за підписом та відтиском печатки замовника за договором. На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічних договорів Замовник приймає лише договори, що оприлюднені в електронній системі закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро. На виконання даної вимоги вами у складі тендерної пропозиції надані скан-копії наступних документів: - Довідка про виконання договорів про технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, заправки та відновлення картриджів" (файл "2_Довідка_аналог_длговори_Сендецький_24.pdf") (далі - Довідка), - Договір № 03/04-2023 від 03.04.2023 року (файл "дог1.pdf"), - Договір №11-О від 02.03.2023 року (файл "дог2.pdf"), - Договір №53 від 21.12.2023 року (файл "дог3.pdf"), - Договір №37 від 14.09.2023 року (файл "дог4.pdf"), - Акт здачі-прийняття виконаних послуг від 03.04.2023 року на суму 5050 грн (файл "акт дог1. pdf"), - Акт №4 здачі-прийняття виконаних послуг від 08.05.2023 року на суму 5290 грн (файл "акт дог2. pdf"), - Акт №54 здачі-прийняття виконаних послуг від 21.12.2023 року на суму 4700 грн (файл "акт дог3. pdf"), - Акт №7 здачі-прийняття виконаних послуг від 15.11.2023 року на суму 1910 грн(файл "акт дог4. pdf"). ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Стовпчик "Предмет договору" Довідки містить не повні назви предметів договорів. 2. Надані акти здачі-прийняття виконаних послуг за Договором №11-О від 02.03.2023 року не відповідають загальній сумі договору. 3. Скан-копія Договору №53 від 21.12.2023 року надана без специфікації або калькуляції вартості послуг, отже, неможливо встановити перелік послуг, що надаються за даним Договором. 4. Надані акти здачі-прийняття виконаних послуг за Договором №37 від 14.09.2023 року не відповідають загальній сумі договору. ВИМАГАЮ: 1. Надати оновлену, з урахуванням усунення виявленої невідповідності, Довідку за формою, що наведена в пп.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, де зазначити інформацію про наявність досвіду виконання договору(ів) з надання послуг із заправки та відновлення картриджів. 2. Надати скановані копії актів здачі-прийняття виконаних послуг за Договором №11-О від 02.03.2023 року. 3. Надати скановану копію Договору №53 від 21.12.2023 року зі всіма додатками до нього. 4. Надати скановані копії актів здачі-прийняття виконаних послуг за Договором №37 від 14.09.2023 року.
Шановний учаснику! 1. Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена наступна вимога: "Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі." Ваша пропозиція містить документ "ДОВІДКА" (файл "Довідка особливості.pdf"), у якому зазначено, що немає підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої у абзаці 14 пункту 44 Особливостей. ВИМАГАЮ: Надати довідку щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 2. Пунктом 2.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена наступна вимога щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): "2.1. Довідка, за формою, що наведена нижче, де Учасник зазначає інформацію про наявність досвіду виконання договору(ів) з надання послуг із заправки та відновлення картриджів". Ваша пропозиція не містить такої довідки. ВИМАГАЮ: Надати довідку, за формою, що наведена в пункті 2.1. Додатку 1 до тендерної документації, де зазначити інформацію про наявність досвіду виконання договору(ів) з надання послуг із заправки та відновлення картриджів. На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічних договорів Замовник приймає лише договори, що оприлюднені в електронній системі закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.