Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 735 390,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 22 061,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 22 061,70 UAH |
Замовник: | Гніванська міська рада |
ЄДРПОУ: | 04326075 Досьє YouControl |
Сайт: | https://gnivan-miskrada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Олег Завальницький |
Телефон: | +380989117038 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23310, Україна, Вінницька область,Вінницький район, місто Гнівань, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 64 |
12 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Зміни у фінансуванні замовника унеможливлюють закупівлю послуг із технічного обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж вуличного освітлення Гніванської МТГ у зв’язку із скорочення видатків на проведення цієї закупівлі. Як передбачає підпункт 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг. Підставою для прийняття рішення про відміну є Рішення 33 сесії 8 скликання Гніванської міської ради №1192 від 21 березня 2024 року.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-04-2024, 01:01
Період оскарження:
з 25-03-2024, 10:32 по 05-04-2024, 01:00
Документи:
На виконання пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», надсилаємо вимогу про усунення невідповідностей, які передбачалися тендерною документацією, а саме: Вимогами пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації вимагалось, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Електронний підпис учасника перевіряється на сайті центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО) за посиланням https://czo.gov.ua/verify.За результатами перевірки електронного підпису учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧУК ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА на сайті ЦЗО за посиланням https://czo.gov.ua/verify установлено, що на тендерну пропозицію учасника накладено електронний підпис, тип носія особистого ключа: «Незахищений», тип підпису: «Удосконалений», який не може вважатися кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації. Вимогами підпункту 1пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації вимагалось, що якщо техніка (необхідна для забезпечення належного рівня надання визначених послуг) не є власністю учасника додатково подається оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка є стороною вищезазначеного договору, щодо незаперечення використання його техніки на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Учасник не надав даного підтвердження в складі своєї пропозиції. Вимогами пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації вимагалось, якщо до виконання робіт або послуг Учасник не залучає субпідрядника/ співвиконавця, то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі. Учасник даної довідки не надав у складі своєї пропозиції.
На виконання пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, надсилаємо вимогу про усунення невідповідностей які передбачалися тендерною документацією, а саме: - розділом 3 Тендерної документації; - Додатком 1 до Тендерної документації.
На виконання пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, надсилаємо вимогу про усунення невідповідностей які передбачалися тендерною документацією, а саме: - розділом 3 Тендерної документації; - розділом 5 Тендерної документації; - Додатком 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.