Період оскарження умов закупівлі - по 08-02-2024, 00:00
Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 454 150,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 541,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Одесміськелектротранс" |
ЄДРПОУ: | 03328497 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Таран Тетяна Василівна |
Телефон: | +380487175467 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
3 |
1. Відповідно до п. 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: … 2) сканкопiю (ї) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), а також документальним підтвердженням його виконання (акт наданих послуг тощо). Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору № 04 від 06.02.2024 р., в якій вказав аналогічний договір № 02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р., а в якості документів, що підтверджують виконання зазначеного договору Учасник зазначив акт наданих послуг та лист-відгук від Замовника. Вказані документи також були надані Учасником у складі пропозиції, а саме: • рахунок від 02.02.2024 р. (який відповідно до договору є його невід’ємним додатком); • акт наданих послуг від 02.02.2024 р., проте дата акту передує даті заключення договору, що є неправомірним. • лист-відгук від Замовника № 02/02/2024-ЛВ від 02.02.2024 року, відповідно до якого Замовник рекомендує Виконавця до співпраці. Проте лист-відгук не стосується договору, вказаного в довідці. На підставі вищенаведеного у пропозиції Учасника відсутні документи, які свідчили б про виконання аналогічного договору №02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р. Для усунення даної невідповідності Учасник має завантажити документи на виконання умов зазначеного в довідці № 4 від 06.02.2024 р. договору № 02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р., а саме рахунок та акт наданих послуг, оскільки акт наданих послуг вказаний Учасником в довідці як документ, що підтверджує виконання договору або надати інші документи, передбачені п. 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності позитивного досвіду. 2. Відповідно до п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально – технічної бази та технологій (далі - МТБ), учасник повинен надати довідку за наведеною нижче формою на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності такого бланку), яка має бути підписана Учасником або його уповноваженою особою із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи учасника та з проставлянням печатки Учасника (за наявності). 2.2. У разі використання обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника (вказана в довідці, з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування майном (договори управління/оренди, тощо). Наявність власного обладнання або матеріально – технічної бази підтвердити наступними документами в складі пропозиції: копією (копіями) договору (договорів) купівлі – продажу або копією (копіями) бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі такого обладнання.» Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій (далі - МТБ) № 5 від 06.02.2024 р., в переліку якої під п. 30 було зазначено найменування обладнання – манометр. В якості підтвердження права власності на це обладнання учасник вказав в довідці, видаткову накладну, проте не виконав вимогу надати видаткову накладну в складі своєї пропозиції. Для усунення даної невідповідності, Учасник має завантажити копію/оригінал видаткової накладної на манометр або інший документ, що підтверджує наявність у учасника обладнання, з функціями манометру.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦФАЙЄРЮА", ЄДРПОУ 45233993 (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з ремонту та технічного обслуговування протипожежного обладнання, за кодом CPV ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-02-011672-a (кінцевий строк подання пропозицій до 11.02.2024 р.) 1. Відповідно до п. 3 Розділу 6 тендерної документації Учасник у складі пропозиції завантажує заповнений проект договору з обов'язковим заповненням усіх додатків до договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення договору). Учасник надав заповнений проект договору з усіма додатками, проте не заповнив п. 1.1.4 проекту договору. Для усунення вказаної невідповідності Учасник має завантажити заповнений проект договору з усіма додатками, заповнивши п. 1.1.4 проекту договору. 2. Відповідно до п. 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: … 2) сканкопiю (ї) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), а також документальним підтвердженням його виконання (акт наданих послуг тощо). Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору № 04 від 06.02.2024 р., в якій вказав аналогічний договір № 02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р., а в якості документів, що підтверджують виконання зазначеного договору Учасник зазначив акт наданих послуг та лист-відгук від Замовника. Вказані документи також були надані Учасником у складі пропозиції, а саме: • рахунок від 02.02.2024 р. (який відповідно до договору є його невід’ємним додатком); • акт наданих послуг від 02.02.2024 р., проте дата акту передує даті заключення договору, що є неправомірним. • лист-відгук від Замовника № 02/02/2024-ЛВ від 02.02.2024 року, відповідно до якого Замовник рекомендує Виконавця до співпраці. Проте лист-відгук не стосується договору, вказаного в довідці. На підставі вищенаведеного у пропозиції Учасника відсутні документи, які свідчили б про виконання аналогічного договору №02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р. Для усунення даної невідповідності Учасник має завантажити документи на виконання умов зазначеного в довідці № 4 від 06.02.2024 р. договору № 02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р., а саме рахунок та акт наданих послуг, оскільки акт наданих послуг вказаний Учасником в довідці як документ, що підтверджує виконання договору. 3. Відповідно до п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально – технічної бази та технологій (далі - МТБ), учасник повинен надати довідку за наведеною нижче формою на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності такого бланку), яка має бути підписана Учасником або його уповноваженою особою із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи учасника та з проставлянням печатки Учасника (за наявності). 2.2. У разі використання обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника (вказана в довідці, з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування майном (договори управління/оренди, тощо). Наявність власного обладнання або матеріально – технічної бази підтвердити наступними документами в складі пропозиції: копією (копіями) договору (договорів) купівлі – продажу або копією (копіями) бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі такого обладнання.» Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій (далі - МТБ) № 5 від 06.02.2024 р., в переліку якої під п. 30 було зазначено найменування обладнання – манометр. В якості підтвердження права власності на це обладнання учасник вказав в довідці, видаткову накладну, проте не виконав вимогу надати видаткову накладну в складі своєї пропозиції. Для усунення даної невідповідності, Учасник має завантажити копію/оригінал видаткової накладної на манометр. 4. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Матеріально-технічна база повинна відповідати п. 27 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. № 852.» (далі – Ліцензійні умови). Учасником надана довідка № 5 від 06.02.2024 р., з переліком МТБ, проте на виконання вимоги п. 27 Ліцензійних умов, а саме те, що Ліцензіат має забезпечити наявність виробничих приміщень (приміщень для приймання та зберігання вогнегасників з метою проведення їх технічного обслуговування, а також для зарядження, фарбування, складення та проведення перевірки вогнегасників) Учасником не було зазначено в переліку в довідці таких виробничих приміщень. Для усунення даної невідповідності, та за наявності у Учасника таких виробничих приміщень, Учасник має завантажити оновлену довідку про наявність МТБ (доповнивши її лише виробничим приміщенням), та вказати в довідці підставу використання таких приміщень (право користування/право власності), та відповідно до вимоги п. 2 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації надати документи на підтвердження такого права. 5. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати довідку (за наведеною формою) про наявність працівників із зазначенням посади працівників. Також у вимогах додатку 1 вимагалось надати копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, на працівників, які зазначені в довідці. Учасником було надано довідку (яка не відповідає формі, наведеній у п. 3) із зазначенням посади працівників, проте відповідно до документів, наданих на підтвердження трудових відносин, найменування посади працівників у довідці не відповідає найменуванню посади працівників у документах про прийняття на роботу. Для усунення вказаної невідповідності Учасник має завантажити довідку про наявність працівників відповідно до форми, наведеній у додатку 1 п. 3, оновлену в частині найменування посади працівників відповідно до наказів про призначення/трудового договору, що вже надані учасником у складі тендерної пропозиції. 6. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасник мав надати стосовно всіх працівників-виконавців робіт у складі пропозиції надаються наступні документи: • підтверджуючі документи щодо проходження виконавцями робіт учасника (оригінали або копії протоколу/лів (витягу/гів з протоколу/лів) та посвідчень) про перевірку знань з питань Закону України «Про охорону праці», надання першої домедичної допомоги, електробезпеки, гігієни праці, Типового положення з охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), «Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» (Постанова КМУ від 17.04.2019 № 337); Учасником було надано посвідчення та протокол на всіх працівників про проходження навчання з «…Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків….» Учасником було надано лише посвідчення про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Для усунення вказаної невідповідності та на виконання вимоги тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має надати посвідчення та протокол про проходження навчання з «…Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» (Постанова КМУ від 17.04.2019 № 337)…» та протокол про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму на всіх працівників, що вказані учасником у довідці. 7. Відповідно до п. 1 Додатку № 1 вимогу про те, що матеріально-технічна база повинна відповідати п. 27 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. № 852.» (далі – Ліцензійні умови), серед вимог до якої було наявність «складських приміщень для зберігання вогнегасних речовин, вогнегасників після проведення їх технічного обслуговування. Учасник надає довідку МТБ, в якій вказано нежитлове приміщення загальною площею 116, 7 кв.м, що належить йому на праві суборенди за договором суборенди № СА-478 від 06.11.2023 р., що передається ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» у якості складу. Відповідно до умов цього договору (п. 3.1) передача приміщення в користування здійснюється за актом приймання-передачі. Учасник надав і зазначений акт від 06.11.2023 р., який як і договір підписаний ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» в особі Шевченко Ірини Вікторівни, в якості директора, що діє на підставі Статуту. Проте, як свідчать дані з ЄДРПОУ: державна реєстрація створення юридичної особи ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» відбулася 07.11.2023 р., тобто ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» було створено 07.11.2023 р. Для усунення вказаної невідповідності Учаснику необхідно завантажити договір (зміни до договору) суборенди з датою не раніше призначення на посаду директора Шевченко І.В. 8 Відповідно до Додатку 1 - У разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору). Учасником було надано протокол-рішення, в якому є невідповідність між тендерною документацією та ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі- ЗУ) , відповідно до вимог ТД надається протокол-рішення якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, а ст. 44 ЗУ, визначає іншу підставу. Для усунення вказано невідповідності Учасник має завантажити протокол-рішення відповідно до вимог Тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.