Період оскарження умов закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 132 250,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 661,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 43995469 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кісельова Наталія Леонідівна |
| Телефон: | +380997975209 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, Іллінська, 13 |
0 |
Прокольне рішення № 14 щодо прийняття рішення уповноваженою особою м. Суми 09.02.2024 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в документах, що подані учасником Фізична особа-підприємець Северин Антон Володимирович (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: Послуги з технічного обслуговування котельних та топкових (код ДК 021:2015 (CPV) – 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (далі - Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-01-014129-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: В тендерній документації в пункті 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції від Учасника вимагалось надати: «завірені належним чином копії посвідчень працівників, які будуть задіяні в наданні послуг, визначених предметом закупівлі у вигляді сканкопій в PDF-форматі. Документи працівників повинні бути чинними на дату розкриття. Наявність працівників відповідної кваліфікації з посвідченнями про проходження навчання і виявлення потрібних знань (з відміткою про перевірку знань працівників): 1) правил безпеки систем газопостачання НПАОП 0.00-1.76-15; 2) правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18; 3) типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт НПАОП 0.00-5.11-85; 4) Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП0.00-1.15-07». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копії посвідчень працівників, які будуть задіяні в наданні послуг, визначених предметом закупівлі у вигляді сканкопій в PDF-форматі. Документи працівників чинні на дату розкриття. Працівники відповідної кваліфікації з посвідченнями про проходження навчання і виявлення потрібних знань (з відміткою про перевірку знань працівників) наявні. Проте не завірені належним чином, як вимагалося тендерною документацією. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями завірені належним чином копії посвідчень працівників, які будуть задіяні в наданні послуг, визначених предметом закупівлі у вигляді сканкопій в PDF-форматі. Документи працівників повинні бути чинними на дату розкриття. Наявність працівників відповідної кваліфікації з посвідченнями про проходження навчання і виявлення потрібних знань (з відміткою про перевірку знань працівників): 1) правил безпеки систем газопостачання НПАОП 0.00-1.76-15; 2) правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18; 3) типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт НПАОП 0.00-5.11-85; 4) Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП0.00-1.15-07. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.