Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected] ; З питань, які стосуються технічної специфікації - Маркевич Ганна Вікторівна, в.о. заст. начальника портофлоту з технічної частини, (048)7389394 (80-40) e-mail: [email protected] 5 Вид предмета закупівлі: послуги 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, в обсязі класифікаційного огляду м/б «Тігріс» 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги», за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 8. Кількість товарів, робіт послуг: Одна послуга (згідно попередньої ремонтної відомості) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Виробнича база виконавця. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, не більше 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі судна в ремонт. Обсяг надання Послуг наведено у Додатку №1 до цього Договору «Попередня ремонтна відомість», який є його невід’ємною частиною. 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату в 2 етапи за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості наданих послуг за кожен етап окремо, протягом 30 (тридцять) календарних днів. 1 етап включає в себе – підготовчий етап, доковий етап та роботи, які будуть виконані до 45-ї доби після прийняття судна у ремонт. Підтвердженням закінчення 1 етапу є Акт приймання - передачі наданих послуг етап №1, Виконавча ремонтна відомість етап №1 та оригінал рахунку на оплату етапу №1; 2 етап – всі інші роботи зазначені в Ремонтній відомості до 90-ї доби після прийняття судна у ремонт. Підтвердженням закінчення 2 етапу є Акт приймання - передачі наданих послуг етап №2, Виконавча ремонтна відомість етап №2 та оригінал рахунку на оплату етапу №2. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 27 396 918,00 (двадцять сім мільйонів триста дев`яносто шість тисяч дев’ятсот вісімнадцять грн 00 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.02.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 27 396 918,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 273 969,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Михайліна Ірина Василівна |
| Телефон: | 0487388177 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПрАТ "ІСРЗ" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: У довідці № 85000/01-28 від 12.02.2024 про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору не вірно зазначено код ЄДРПОУ контрагента – філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ». У довідці про № 85000/01-25 від 12.02.2024 про наявність у Учасника матеріальної бази, необхідної для надання послуг, в п.п.10,11,36,37,38 правом володіння (користування) машинами, обладнанням,механізмами та ін. зазначено договори бербоут-чартерного страхування, тоді як на підтвердження наявності прав надано договори бербоут-чартерного фрахтування. Також у п.37 цієї довідки зазначено назву буксира «Іллічівець». Відповідно до наданих на підтвердження наявності прав документів назва буксира «Ильичевец». Учасником надано копії необхідних сертифікатів, але термін їх дії підтверджено до 09.02.2024 року. Учасником не надано документального підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.