Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 349 968,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 499,68 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління ДПС в Івано-Франківській області |
ЄДРПОУ: | 43968084 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бойчук Руслан Мирославович |
Телефон: | +380342771840 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Мисик В.М. невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: У тендерній пропозиції для підписання документів використано удосконалений електронний ключ; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерною документацією, а саме п.1 Інформація щодо накладання електронного підпису Розділу ІV. Інша інформація, вимоги передбачено, що уповноважена особа учасника, яка має право підпису тендерної пропозиції, повинна накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (тип носія особистого ключа повинен бути захищений, а тип підпису – кваліфікований); 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: тендерну пропозицію підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи учасника (тип носія особистого ключа повинен бути захищений, а тип підпису – кваліфікований).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.