Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 155 535,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 777,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04056919 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Демидова Ольга |
| Телефон: | 0487791397 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,ОДЕСА, Думська площа, 1 |
2 |
відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Учаснику необхідно підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі (не менше одного договору). Довідка складається в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та засвідчується печаткою (у випадку використання печатки учасником) (у сканованому вигляді або в електронному форматі з накладанням КЕП/УЕП цієї уповноваженої особи). 2. Сканована копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)** **Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. На підтвердження вимоги, у складі тендерної пропозиції Учасником надано скановану копію договору № 1-Н від 02.06.2022 року на закупівлю послуг з обслуговування організаційної техніки, а саме: відновлення, заправлення картриджів до офісної техніки (принтери, МФУ), згідно ДК 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки на загальну суму 3 810,00 грн.; Акт надання послуг № 224 від 03.06.2022 року на загальну суму 3 810,00 грн. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, яка складається у довільній формі у складі тендерної пропозиції відсутня. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Довідка складається в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та засвідчується печаткою (у випадку використання печатки учасником) (у сканованому вигляді або в електронному форматі з накладанням КЕП/УЕП цієї уповноваженої особи). 2. Відповідно п.7 розділу 3. Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника», вимагаються інші документи від Учасника, а саме: Лист-згоду у довільній формі про підтвердження повної і беззаперечної згоди з усіма умовами, що вказані в проєкті договору що міститься у Додатку №3 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Лист-погодження №3 від 29.01.2024 року, текст якого не підтверджує повної і беззаперечної згоди з усіма умовами, що вказані в проєкті договору що міститься у Додатку №3 до тендерної документації. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити Лист-згоду у довільній формі про підтвердження повної і беззаперечної згоди з усіма умовами, що вказані в проєкті договору що міститься у Додатку №3 до тендерної документації. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.