Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289.Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
| ЄДРПОУ: | 04348289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Кручок |
| Телефон: | +380412406009 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 12403, Україна, Житомирська область,с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТО ГЛАСС СЕРВІС», код ЄДРПОУ 40341137 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради (ДК 021:2015: «50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання») (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-23-016595-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей 1) у складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. №43 від 29 січня 2024 року, по змісту якої учасник за договором суборенди нерухомого майна від 05.01.2024 року орендує гаражні бокси, майстерні та офісно-побутові приміщення площею 307,2 м2; склад площею 127,7 м2; площадки (парковки), проїзди, проходи площею 0,0711 га, тоді як згідно інформації пункту 1.1. договору суборенди нерухомого майна від 05 січня 2024 року та акту приймання-передачі майна від 05 січня 2024 року предметом оренди є нежитлове приміщення автомайстерні площею 434,9 м2 та земельна ділянка загальною площею 0,0991 га (під будівлями та спорудами – 0,0280 га; проїзди, проходи, площадки – 0,0711 га); 2) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній акт надання послуг до договору суборенди нерухомого майна від 05 січня 2024 року, який зі змісту пункту 5.5.1. вищезазначеного договору є невід’ємною частиною цього договору; 3) у складі тендерної пропозиції учасника надано акт приймання-передачі майна від 05 січня 2024 року, по змісту таблиці якого пункт 89 викладено іншою мовою, ніж українська; 4) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка довільної форми щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) пункт 5.1.1. Розділу III тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи: довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про: наявність в учасника приміщення/бази тощо (приміщень/баз) із обов’язковим зазначенням його (їх) найменування, площі, адреси розташування та підстави його (їх) використання. Підставами використання можуть бути: право власності, право використання (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах. Право власності на приміщення/базу тощо підтверджується копією свідоцтва про право власності або іншим документом, що підтверджує таке право власності на приміщення/базу тощо, що визначена змістом довідки у довільній формі. Право використання (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) підтверджується копією правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру, що підтверджує(-ють) законні підстави використання Учасником на договірних засадах приміщення/бази тощо, визначену змістом довідки довільної форми. Отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах підтверджується копією документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами з використання приміщення/бази тощо, визначену змістом довідки довільної форми. Такі договори повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на приміщення/бази тощо, які не є власністю учасника. Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їхньої пролонгації (якщо їхній строк менший строку договору про закупівлю). Крім того, договори оренди або надання послуг, або лізингу, або інше повинні містити інформацію про найменування, площу, адресу розташування приміщення/бази тощо. (Вимоги пункту 5.1.1. Розділу III тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1); 2)). 2) пункт 7.4. Розділу I тендерної документації: уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом* на українську мову, засвідченим нотаріально. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. (Вимоги пункту 7.4. Розділу I тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 3)). 3) пункт 12 таблиці Додатку 3 до тендерної документації: учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. (Вимоги пункту 12 таблиці Додатку 3 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 4)). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі з урахуванням виявлених замовником зауважень; 2) акт надання послуг до договору суборенди нерухомого майна від 05 січня 2024 року; 3) акт приймання-передачі майна до договору суборенди нерухомого майна від 05 січня 2024 року з урахуванням виявлених замовником зауважень; 4) довідка довільної форми щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.