Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Надання послуг здійснюється за декількома адресами. Місце надання послуг: 01011, м. Київ: вул. Мала Шияновська, 2; провулок Панаса Мирного,5; вул. Михайла Бойчука,11-Б; вул. Маршала Тимошенко, 2-Л. Кількість надання послуг за умовами Договору: Кількість послуг за Договором складається з послуг ремонту та технічного обслуговування 9 (дев’яти) ліфтів, згідно Наказу № 150 від 10.08.2004 Держжитлокомунгоспу України «Перелік послуг з технічного обслуговування ліфтів» (Додаток № 2 до цього Договору).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 408 506,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 042,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київський національний університет технологій та дизайну |
| ЄДРПОУ: | 02070890 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://knutd.com.ua |
| Контактна особа: | Любов Мурована |
| Телефон: | +380962450269, +380442568468 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
1 |
Після розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС» (надалі - Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовника (надалі – ТД), зокрема: - Учасником було надано «Тендерна пропозиція» (вих. № 25-01/23 від 26.01.2024р.), яка містить формальні/механічні/технічні описки/неточності згідно вимог оформлення/заповнення визначених в вимогах Додатку 1 до ТД - Учасником було надано довідку про відсутність ліцензії (вих. № 22-01/23 від 26.01.2024 року) відповідно вимог пункту 4 таблиці 2.1. Додатку 2 до ТД, яка містить формальні/механічні описки та неточності в поданій інформації; - Учасником було надано «Довідку про право підпису» (вих. № 23-01/24 від 26.01.2024 року), яка містить не повну інформацію відповідно вимог визначених в пункті 1.4.2.1. пункту 1.4. частини 1 розділу ІІІ ТД; - Учасником було надана «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічну базу» (вих. № 26-01/24 від 29.01.2024 року), яка містить формальні/механічні/технічні описки/неточності в поданій інформації (невідповідність вимог оформлення/заповнення визначених в пункті 2.1. таблиці 5.1. додатку 5 до ТД) - Учасником було надана «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів» (вих. № 27-01/24 від 29.01.2024 року), яка містить неточності/розбіжності в поданій інформації з підтверджуючими документами, які додаються до вище зазначеної довідки (невідповідність вимог оформлення/заповнення визначених в пункті 1.1.. таблиці 5.1. додатку 5 до ТД) - учасником було надано заповнений «проект договору про закупівлю», якиймістить формальні/механічні описки в тексті (невідповідність вимог оформлення/заповнення визначених в вимогах додатку 4 до ТД) З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель документи/інформацію з виправленими описками/невідповідностями відповідно вимог Замовника, зокрема «тендерна пропозиція», довідку відповідно вимог пункту 4 таблиці 2.1. Додатку 2 до ТД, «Довідку про право підпису», «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів», «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічну базу» та «проект договору про закупівлю».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.