Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 275 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 375,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття" |
| ЄДРПОУ: | 20760948 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галик Ірина Миронівна |
| Телефон: | +380324761535 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 82200, Україна, Львівська область,місто Трускавець, м. Трускавець, вул. Степана Бандери, 71 |
3 |
Пунктом 43 Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» ( ДК 021:2015 – 50750000-7 ) : Виконавець послуги повинен мати власну аварійну службу ( у складі тендерної пропозиції надати підтверджуючі документи ). Тендерна пропозиція Учасника містить довідку, проте не містить відповідних підтверджуючих документів щодо даної довідки. Просимо Учасника виправити дану невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.