Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 481 932,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 409,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 05425307 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентина Тіщенко |
| Телефон: | +380577255489 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61177, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7 |
1 |
Відповідно до підпункту 4) пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації: Для проведення електротехнічних вимірювань та перевірки ліфтового обладнання учаснику необхідно мати власну електротехнічну лабораторію або чинний договір з електротехнічною лабораторією, строк дії якого закінчується не раніше ніж 31.07.2024 року. В складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати копію діючого на дату розкриття пропозицій свідоцтва про відповідність системи вимірювань зазначеної у цьому пункті лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, а також копію договору з електротехнічною лабораторією (якщо лабораторія не є власною) або довідку у довільній формі про наявність власної електротехнічної лабораторії. Відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації: Учаснику необхідно надати Довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: двох електромеханіків з кваліфікаційним розрядом не нижче, ніж четвертий з третьою групою з електробезпеки, чотирьох ліфтерів або електромеханіків з першим кваліфікаційним розрядом для здійснення огляду ліфтів. Для документального підтвердження Учасник повинен надати копії посвідчень працівників відповідної кваліфікації та накази про призначення на посаду зазначених у довідці працівників. Відповідно до пункту 4 розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації: Учаснику необхідно надати Лист-згоду з проектом договору про закупівлю, наведеному у Додатку 5 до Тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.5.2. пункту 5 розділу 1 тендерної документації: учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати*: - інформацію про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі (із зазначенням громадянства кожного із них). Учасник надав: 1) копію договору № 16/24-Л з електротехнічною лабораторією, де не зазначена дата його укладення, а лише зазначено рік – 2021 р. 2) Довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі в тому числі працівника ліфтера, але в довідці не зазначено кваліфікаційний розряд ліфтера та не надано в складі тендерної пропозиції документи - копію посвідчення відповідної кваліфікації та наказу про призначення на посаду ліфтера із зазначенням кваліфікаційного розряду. 3) Лист-згоду з проектом договору про закупівлю, наведеному у Додатку 5 до Тендерної документації та Інформацію про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі (із зазначенням громадянства кожного із них), але дата на Листі – згоді та Інформації про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) зазначена – неправильно, а саме зазначено: 05.0.2024р. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) копію договору № 16/24-Л з електротехнічною лабораторією, де зазначена дата його укладення. 2) Довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі в тому числі працівника ліфтера, в довідці зазначити кваліфікаційний розряд ліфтера та надати в складі тендерної пропозиції документи - копію посвідчення відповідної кваліфікації та наказ про призначення на посаду ліфтера із зазначенням кваліфікаційного розряду. 3) Лист-згоду з проектом договору про закупівлю, наведеному у Додатку 5 до Тендерної документації та Інформацію про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі (із зазначенням громадянства кожного із них), з правильно зазначеною датою.
Відповідно до пп. 6-8 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації: 6). Учаснику необхідно надати діючий на дату розкриття пропозицій сертифікат, що підтверджує те, що системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника стосовно надання послуг з демонтажу, складення, монтажу, налагодження, кінцевої перевірки, випробування, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції ліфтів електричних та гідравлічних, ескалаторів, пасажирських конвеєрів та об’єднаних диспетчерських систем, діяльності в сфері архітектури та інжинірингу відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019. Замовник може перевірити справжність та чинність такого сертифікату. 7). Учаснику необхідно надати діючий на дату розкриття пропозицій сертифікат, що підтверджує те, що системи екологічного управління Учасника стосовно надання послуг з демонтажу, складення, монтажу, налагодження, кінцевої перевірки, випробування, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції ліфтів електричних та гідравлічних, ескалаторів, пасажирських конвеєрів та об’єднаних диспетчерських систем, діяльності в сфері архітектури та інжинірингу відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. Замовник може перевірити справжність та чинність такого сертифікату. 8). Учасникам необхідно надати діючий на дату розкриття пропозицій сертифікат, що підтверджує те, що системи управління якістю Учасника стосовно надання послуг з демонтажу, складення, монтажу, налагодження, кінцевої перевірки, випробування, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції ліфтів електричних та гідравлічних, ескалаторів, пасажирських конвеєрів та об’єднаних диспетчерських систем, діяльності в сфері архітектури та інжинірингу відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Замовник може перевірити справжність та чинність такого сертифікату. 1. Учасник надав сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 де не вказано про складення, кінцеву перевірку, реконструкцію та ОБ’ЄДНАНИХ ДИСПЕТЧЕРСЬКИХ СИСТЕМ; 2 . Учасник надав сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 де не вказано про складення, та ОБ’ЄДНАНИХ ДИСПЕТЧЕРСЬКИХ СИСТЕМ; 3 . Учасник надав сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 де не вказано про складення, та ОБ’ЄДНАНИХ ДИСПЕТЧЕРСЬКИХ СИСТЕМ ; Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, діючий на дату розкриття пропозицій сертифікат, що підтверджує те, що: 1) системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника стосовно надання послуг з демонтажу, СКЛАДЕННЯ, монтажу, налагодження, КІНЦЕВОЇ ПЕРЕВІРКИ, випробування, ремонту, технічного обслуговування, РЕКОНСТУКЦІЇ ліфтів електричних та гідравлічних, ескалаторів, пасажирських конвеєрів та ОБ’ЄДНАНИХ ДИСПЕТЧЕРСЬКИХ СИСТЕМ, діяльності в сфері архітектури та інжинірингу відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019. 2) системи екологічного управління Учасника стосовно надання послуг з демонтажу, СКЛАДЕННЯ, монтажу, налагодження, кінцевої перевірки, випробування, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції ліфтів електричних та гідравлічних, ескалаторів, пасажирських конвеєрів та ОБ’ЄДНАНИХ ДИСПЕТЧЕРСЬКИХ СИСТЕМ, діяльності в сфері архітектури та інжинірингу відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. 3) системи управління якістю Учасника стосовно надання послуг з демонтажу, СКЛАДЕННЯ, монтажу, налагодження, кінцевої перевірки, випробування, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції ліфтів електричних та гідравлічних, ескалаторів, пасажирських конвеєрів та ОБ’ЄДНАНИХ ДИСПЕТЧЕРСЬКИХ СИСТЕМ, діяльності в сфері архітектури та інжинірингу відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.