Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 750 683,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 753,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сом Алла Олександрівна |
| Телефон: | 380445631724 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
8 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Учасником в тендерній пропозиції не надано документи:1.Письмову інформацію, що підтверджує зобов’язання учасника виконати умови ст. 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей п. п 4.1 п.4 Розділу VI ТД. 2. Скан-копію оригіналу Статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких п.п. 1.1.5 п.1 Розділ ІІІ ТД. 3. Скан-копію оригіналу документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою п.п.1.1.8 п.1 Розділ ІІІ ТД; 4. Лист-згоду на збір та обробку персональних даних, складену за формою Додатку № 6 до цієї тендерної п.п.1.1.12 п.1 Розділ ІІІ ТД; 5. Скан-копія оригіналу ліцензії Учасника з додатками на право виконання робіт/ надання послуг: «Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання: «Вентиляції і кондиціювання повітря», «Автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів» п.п.1.2. п.1 Додатку № 1 до ТД; 6. Баланс та звіт про фінансові результати за останній звітній період. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності п.4 Додатку № 1 до ТД; 7. Скан-копії посвідчення та протоколу засідання атестаційної комісії, виданих на підставі результатів випробувань, проведених у відповідності з Правилами атестації зварників, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці України від 19.04.96 за №61) п.2 Додатку № 1 до ТД; Відповідно до вимог п.43 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р № 1178 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей в електронній системі закупівель . Просимо надати всі документи для усунення вище зазначених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.