Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 306 362,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 531,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38435613 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://labcentr.kr.ua/ |
| Контактна особа: | Анастасія Сульженко |
| Телефон: | +380954616419 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, вулиця Тобілевича, будинок 24 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 38-41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до наданої тендерної документації Ви засвідчили свою безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуєтесь на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією Документацією, зокрема підтверджуєте можливість надавати послуги із заправки картриджів у спеціально обладнаному сервісному центрі (лабораторії) на території Учасника. Звертаємо увагу, що вказане Вами місцезнаходження Учасника – 47740, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, смт. Великі Бірки, вул. Балея, буд. № 2Б. Картриджі повинні забиратися і повертатися за адресою Замовника (віл. Тобілевича, 24, м. Кропивницький) за рахунок Учасника, включно з транспортними витратами та витратами на відрядження. А згідно з проєктом договору послуги надаються за рахунок сил Виконавця без залучення інших осіб. Таким чином, можна дійти висновку, що Учасник зобов’язується під час надання послуг впродовж одного робочого дня власними силами за свій рахунок забирати картриджі у м. Кропивницький, заправляти їх у смт. Великі Бірки та повертати заправленими, з дотриманням вимог щодо якості, в м. Кропивницький. При цьому відстань між смт. Великі Бірки та м. Кропивницький складає близько 550 км, що зумовлює виникнення в Замовника обґрунтованих сумнівів про фізичну можливість Учасника надавати послуги в обумовлені вище терміни. На підтвердження спроможності Учасника виконати вказані зобов’язання тендерною документацією передбачено надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. Разом з тим, надана Вами довідка не містить відомостей про наявність у складі матеріально-технічної бази ані транспортних засобів, ані спеціально обладнаних сервісних центрів (лабораторій), розташованих на такій відстані від Замовника, яку можливо подолати в обидва боки, з урахуванням часу безпосередньо на заправку картриджів, впродовж одного робочого дня. На підставі викладеного, Замовник зазначає про наявність у тендерній пропозиції невідповідності в інформації, що подана учасником процедури закупівлі. Така невідповідність може бути виправлена шляхом надання уточненої довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.