Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-01-2024, 00:00
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 015 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 150,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 40108709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юрій Булда |
| Телефон: | +380950931827 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог Додатку 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановлених Замовником відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції, Учасник повинен надати «Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (із зазначенням номеру, дати та вартості договору (договорів)). На підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких та актів прийому-передачі, та/або актів надання послуг, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником». Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено, що Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано Договір № 374 від 21.01.2020 загальною сумою 186000,00 грн. На підтвердження факту повного виконання умов зазначеного договору учасником надано 42 акти виконаних робіт на загальну суму 125004,10 грн. Окрім зазначеного Учасником надано Лист відгук у якому зазначено, що загальна вартість послуг протягом 2020 року становить 142487,00 грн. Відповідно до вищенаведеного встановлено невідповідність у поданих документах Учасником, а саме Учасник не підтвердив факт повного виконання Договору № 374 від 21.01.2020, а також виходячи із змісту Листа відгука загальна вартість зазначеного Договору не відповідає зазначеній вартості у Листі відгуку. Для усунення зазначеної невідповідності у строк, визначений Особливостями, Учаснику необхідно надати акти виконаних робіт, які підтвердять факт повного виконання Договору № 374 від 21.01.2020 загальною сумою 186000,00 грн., а також у разі зміни загальної вартості зазначеного договору надати Додаткові угоди до Договору № 374 від 21.01.2020.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.