Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 173 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 865,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості |
ЄДРПОУ: | 21087175 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Матусевич Ольга Євгеніївна |
Телефон: | 380973843964 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33001, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Пирогова, буд. 8 |
1 |
Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОВ "РЕМБ"» було виявлено деякі невідповідності в інформації виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1)Перелік виявлених невідповідностей. Предметом закупівлі даних торгів є послуга, відповідно Замовник вимагав від учасників інформацію про суб’єктів господарювання, які плануються залучати учасником як субпідрядники/співвиконавців (Довідка у довільній формі). Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОВ "РЕМБ"» не надано даної довідки. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Підпункт 8 розділу ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) (Інформація про субпідрядника/співвиконавця (Інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг). Посилання на норму Закону «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі-Особливості): стаття 17 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), п.47 Особливостей. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Прошу завантажити в електронну систему закупівель на протязі 24 годин необхідні документи для виправлення: довідку в довільній формі щодо інформації про суб’єктів господарювання, які плануються залучати учасником як субпідрядники/співвиконавців, або довідка про незалучення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.