Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
за кодом 50510000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
| Телефон: | 380486875126 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 50510000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів» (Послуги з ремонту, технічного обслуговування обладнання насосних станцій), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-01-12-002731-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОБЛТЕПЛО» встановлено наступні невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження проходження навчання та перевірки знань з охорони праці працівниками НПАОП 0.00-1.71-13 та НПАОП 40.1-1.21-98 надано протокол № 2 Засідання постійно діючої комісії з перевірки знань з питань охорони праці спеціалістів та працівників ТОВ «ОБЛТЕПЛО» від 26 січня 2023 року, відповідно до якого працівники підприємства (слюсарі КВПіА) Гуртовий А.А, Шевчук М.А. та Снігоцький М.А. підтвердили свої знання щодо НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та НПАОП 40.1-1.21.98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів». Проте, відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Таким чином, протокол № 2 Засідання постійно діючої комісії з перевірки знань з питань охорони праці спеціалістів та працівників ТОВ «ОБЛТЕПЛО» від 26 січня 2023 року не відповідає чинному законодавству. (Відповідно до п.2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з охорони праці працівниками підприємства (слюсарі КВПіА) Гуртовим А.А, Шевчуком М.А. та Снігоцьким М.А. за НПАОП 0.00-1.71-13 та НПАОП 40.1-1.21.98 відповідно до чинного законодавства.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 50510000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів» (Послуги з ремонту, технічного обслуговування обладнання насосних станцій), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-01-12-002731-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Клімат контроль +» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано договір 01/23 від 01.10.2023р. та акти надання послуг до цього договору. Але надані акти не підтвержують факт виконання цього договору згідно умов тендерної документації. (Відповідно до п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): аналогічний, укладений Учасником, договір у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт виконання цього договору (акт здавання-приймання виконаних робіт/послуг або інший первинний документ, та позитивний лист-відгук від цього замовника (крім Чорноморської (колишньої Іллічівської) філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України»). 2.Учасником у складі тендерної пропозиції надано письмове погодження із проєктом договору про закупівлю, яке не відповідає Додатку 2/1 ТД (Відповідно до Додатку 2/1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): письмове погодження із проєктом договору про закупівлю згідно Додатку 2/1 відповідно до вимог тендерної документації 3. Учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження проходження навчання та перевірки знань з охорони праці працівниками НПАОП 40.1-1.21.98 надано скановану копію журналу перевірки знань, визначеного п.2.1.4 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці України № 4 від 09.01.2998. Проте п.2.1.1 вказаних правил встановлено, що порядок навчання і перевірки знань працівників має бути відповідним до галузевого положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці, узгодженого з Держнаглядохоронпраці. Відповідно до п.3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці відповідно до Додатку 1 до цього положення. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з охорони праці працівниками НПАОП 40.1-1.21-98 відповідно до діючого законодавства
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.