Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-01-2024, 00:00
згідно документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 84 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 420,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01985127 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Петякіна |
| Телефон: | +380567670834 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49064, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Караваєва ,буд. 68 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «СЕРВІСГРУПП ПЛЮС» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, у тендерній пропозиції, а саме: - Учасником не надано Додаток 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»; - Учасником не надано Додаток 3 до тендерної документації «Проєкт договору» про закупівлю, заповнений зі своєї сторони; - Учасником не надано Додаток 4 до тендерної документації «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ» Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «СЕРВІСГРУПП ПЛЮС» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.