Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 103 790,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 518,95 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський геріатричний пансіонат |
ЄДРПОУ: | 21462905 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пісна Валентина Андріївна |
Телефон: | 380442283135 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область,Київ, вулиця Українського відродження, будинок 11 |
7 |
1. Відповідно до вимог п.п 1 п.2.1 розділу 2 «Кваліфікаційні критерії для учасників тендеру» Учасники надають «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору постачання та накладних (актів звіряння): (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів). Надання таких документів Учасником Приватного підприємства «РіД» не відповідає даним вимогам. 2 В розділі 1 «Кваліфікаційні критерії для учасників тендеру» в пункті щодо наявності працівників відповідної кваліфікації встановлена вимога «Довідка обов’язково повинна містити наявність в штаті виконавця фахівців з відповідною технічною освітою та досвідом технічного обслуговування холодильного обладнання моргу та побутового холодильного обладнання не менше 3 років, та можливістю термінового залучення фахівця виконавця протягом доби. Інформація щодо можливості термінового залучення фахівця виконавця протягом доби в довідці не зазначена Учасником. 3. Документ Свідоцтва про державну реєстрацію Приватного підприємства «РіД» виконано не у відповідності до вимог п.1 Розділу III. Просимо усунути невідповідності у строки, визначені чинним законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.