Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 10-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03360874 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.gorsvet.kh.ua |
| Контактна особа: | Ольга Краніна |
| Телефон: | +380577041422 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Пушкінська, 96 |
0 |
Керуючись абз. 1-2 п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. (зі змінами) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовником у ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації було встановлено вимогу - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасником повинно бути підтверджено наступним чином: Інформація в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовниката інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі)і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопіюоригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з сканкопією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі наданих послуг, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду пронадання послуг, що є предметом закупівлі. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. Учасник на підтвердження зазначеного, надає у складі тендерної пропозиції Довідку від 04.01.2024 р. № 04/01 «Інформація про виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо предмету закупівлі, у якій не зазначено адреси Замовника. На виправлення зазначеного Учасник повинен у відповідний термін усунути недоліки які було виявлено шляхом надання Інформації в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовниката інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі)і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.5 р.6 тендерної документації Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю. На підтвердження можливості оформлення банківської гарантії надається у складі пропозиції довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.5 р.6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати у складі пропозиції довідку або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.3 додатку 2 тендерної документації вартість запасних частин та витратних матеріалів які будуть запропоновані Учасником торгів не повинна перевищувати середньоринкову вартість, про що учасник має надати відповідний лист-гарантію. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.3 додатку 2 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідний лист-гарантію, що вартість запасних частин та витратних матеріалів які будуть запропоновані Учасником торгів не повинна перевищувати середньоринкову вартість Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до додатку 1 тендерної документації Учасник має надати у складі пропозиції інформаційну довідку про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань Учасником за раніше укладеними договорами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка має бути підтверджена листом Замовника або підписом посадової особи Замовника на такій інформаційній довідці отриманій від Замовника у період уточнень. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додатку 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист від Замовника або за підписом посадової особи Замовника яким буде підтверджено відсутність підстав визначених абз. 14 п. 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.