Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 9 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Зазимська сільська рада Броварського району Київської області |
ЄДРПОУ: | 04363876 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Масалова Алла Петрівна |
Телефон: | +380459429281 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07415, Україна, Київська область,Зазим'є, вулиця Широка, 6 |
3 |
Замовник розглянув пропозицію Учасника, Комунального підприємства Броварської міської ради Броварського району Київської області "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" на відповідність тендерної пропозиції вимогам, встановленим в тендерній документації. Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування..» (далі - Особливості) визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В свою чергу, під невідповідностями, які допущені учасником в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачалося тендерною документацією. Додатком 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». передбачено надання копії аналогічного договору з усіма додатками до нього, копії документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та лист-відгук, що свідчить про належне виконання зазначеного договору (договорів), підписаний зі сторони замовника. При цьому зазначено, що «Аналогічним договором є виконаний в повному обсязі договір, що передбачає надання послуг (в тому числі) електромонтажних робіт з будівництва або реконструкції електромереж та/або надання послуг з ремонту та обслуговування дорожньої інфраструктури, що передбачені технічною специфікацією (Додаток 3)». Відповідно, КП "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" у складі тендерної пропозиції надано договір – зі Спеціалізованим комунальним підприємством «Броварська ритуальна служба» №02/02 від 02.02.2023 р., із предметом закупівлі «Обслуговування електрообладнання», яким відповідно до п.2.1 договору передбачено профілактичний огляд кабельних ліній та електрообладнання. Враховуючи вищевикладене, замовник не отримав підтвердження виконання Учасником аналогічного договору згідно умов тендерної документації. Тому, прошу підтвердити надання послуг, аналогічних технічному завданню закупівлі (переліку таблиці 3.1 Додатку 3) в рамках виконання договору №02/02 від 02.02.2023 р. або надати договір, що відповідатиме визначенню аналогічного. В протилежному випадку, замовник повинен буде відхилити тендерну пропозицію такого учасника, як це передбачено пунктом 44 Особливостей, яка передбачає, що під час розгляду тендерної пропозиції замовник має пересвідчитися, що учасник процедури закупівлі не підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.