Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 201 209,45 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 006,05 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
ЄДРПОУ: | 34239034 Досьє YouControl |
Сайт: | https://infotech.gov.ua/ |
Контактна особа: | Олена Соловар |
Телефон: | +380443634333 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Відповідно до пункту 43 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВІК-ТАН" (код ЄДРПОУ 31513841), далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалося Тендерною документацією, а саме: - Учасником не надано довідку або лист з інформацією, що учасник процедури закупівлі не має невиконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з ДП «ІНФОТЕХ», що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (вимога пункту 9 додатку № 3 тендерної документації «Документи учасника»); - гарантійний лист Учасника за вих. № 08-3/01 від 04.01.2024 наданий не за формою, що встановлена замовником (вимога пункту 8 додатку № 3 тендерної документації «Документи учасника»); - Учасником не надано діючу ліцензію державної інспекції з техногенної безпеки України або ліцензії ДСНС України на право здійснювати послуги з технічного обслуговування систем газового і порошкового пожежогасіння; на право здійснювати послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та оповіщення в приміщеннях; на право здійснювати послуги з спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації; на право здійснювати послуги з технічного обслуговування системи сухотрубів (пожежні крани) (вимога додатку № 1 тендерної документації «Технічні вимоги»); - Учасником надано первинні документи, а саме, акт виконаних робіт за № 2679 за квітень 2023 року на суму 1345,10 грн. та акт виконаних робіт за № 5492 за жовтень 2023 року на суму 1614,12 грн., разом складає суму 2959,22 грн., що не є підтвердженням виконання аналогічного договору від 31.01.2023 № 5041/2 в повному обсязі на загальну ціну договору 3228, 24 грн. (вимога додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги»). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов Тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель: - довідки або листа з інформацією, що Учасник процедури закупівлі не має невиконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з ДП «ІНФОТЕХ», що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; - гарантійного листа Учасника за формою, що встановлена замовником у пункті 8 додатку № 3 тендерної документації «Документи учасника»; - діючої ліцензії державної інспекції з техногенної безпеки України або ліцензії ДСНС України на право здійснювати послуги з технічного обслуговування систем газового і порошкового пожежогасіння; на право здійснювати послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та оповіщення в приміщеннях; на право здійснювати послуги з спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації; на право здійснювати послуги з технічного обслуговування системи сухотрубів (пожежні крани); - первинних документів, що були складені на підтвердження здійснення господарської операції за наданим Учасником аналогічним договором від 31.01.2023 за № 5041/2 на загальну ціну договору 3228,24 грн.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.