Закупівлю оголошено - 27-12-2023, 17:26. Дата останніх змін - 11-01-2024, 16:02

Послуги з обслуговування та поточного ремонту персональних комп’ютерів, згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Закупівля: UA-2023-12-27-012267-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-12-27-005790-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-12-2023, 17:26
по 02-01-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2024, 00:00
по 05-01-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-01-2024, 00:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:60 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:300,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:33695540 Досьє YouControl
Контактна особа:Коробов Микола Михайлович
Телефон:380979186317
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01001, Україна, м. Київ,вулиця Велика Житомирська, будинок 15А
5


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обслуговування та поточного ремонту персональних комп’ютерів

1
послуга
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-12-2024
50322000-8
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-12-2023, 17:26:22
Експортовано:27-12-2023, 17:26:58
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-12-2023, 17:26:22
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-12-2023, 17:26:22
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Оплата за надані Послуги відповідно до цього Договору здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання Сторонами відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника для розрахунків за надані Послуги, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. В період воєнного стану платежі з рахунку Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку відповідно до «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
300,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. ЗАРІЧНА, БУД. 6, КОРП. 3, КВ. 21, 02137, Шевчук Дмитро Олександрович
Остаточна пропозиція:
60 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-01-2024, 10:08
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-27-012267-a-b1
Номер договору:
04
Дата підписання договору:
11-01-2024, 15:00
Строк дії договору:
з 11-01-2024 по 31-12-2024
60 000,00 UAH
Ціна договору
60 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
60 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ