Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 441 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 207,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01984624 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Євгенія Попова |
Телефон: | +380980706521 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог Розділу 3 п. 1 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції проект договору не містить підпису уповноваженої особи та печатку. 1.2. У порушення вимог Додатку 1 п. 1 Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям пп. 1 Тендерної документації довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які планується залучити до виконання робіт/послуг; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене) не містить переліку обладнання та зазначення приналежності. 1.3. У порушення вимог Додатку 1 п. 1 Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям пп. 1.4 Тендерної документації Матеріально-технічна база Учасника повинна обов’язково в собі містити повірений електроінструмент, згідно п. 6.7.27 НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»: пароочисник, мінімийку високого тиску, вакумний насос та станцію для збору/утилізації холодоагенту. На підтвердження вище переліченого Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про наявність такого електроінструменту та протоколи перевірки його відсутній гарантійний лист про наявність обладнання: пароочисник, мінімийку високого тиску, вакумний насос та станцію для збору/утилізації холодоагенту та протоколи їх перевірки. 1.4. У порушення вимог Додатку 1 п. 1 Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям пп. 2.1 Тендерної документації відсутня Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.5. У порушення вимог Додатку 1 п. 1 Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям пп. 2.2 Тендерної документації Надати сканкопії з оригіналів посвідчень про перевірки знань з питань охорони праці, видані працівнику/ працівникам, який/які зазначено учасником у інформаційній довідці у відповідності до вимог пункту 2.1. оголошення про проведення закупівлі. Разом з цим учасник надає сканкопію з оригіналу/оригіналів витягу з протоколу/ витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за курсом: -навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); -навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15); - навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18); - навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13); -навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98);, «Правила експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01); Правила будови електроустановок, Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правила пожежної безпеки. Матеріально-технічна база Учасника повинна обов’язково в собі містити повірений електроінструмент, згідно п. 6.7.27 НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» відсутні сканкопії з оригіналів посвідчень про перевірки знань з питань охорони праці, видані працівнику/ працівникам, який/які зазначено учасником у інформаційній довідці у відповідності до вимог пункту 2.1. оголошення про проведення закупівлі та сканкопію з оригіналу/оригіналів витягу з протоколу/ витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за курсами: -навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15) та - навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13). 1.6. У порушення вимог Додатку 1 п. 1 Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям пп. 3.1.1. Тендерної документації відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.7. У порушення вимог Додатку 1 п. 1 Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям пп. 3.1.2 Тендерної документації надано договір не в повному обсязі, немає можливості перевірити його виконання, адже надано лише 2 сторінки договору без можливості перегляду суми договору. 1.8. У порушення вимог Додатку 1 п. 2 Тендерної документації у довідці відсутнє посилання на абзац 14 пункту 47 Особливостей. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Розділ 3 п.1 Тендерної документації: « − проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися);». 2.2. Додаток 1 п. 1 пп. 1.1 Тендерної документації: № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям** 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які планується залучити до виконання робіт/послуг; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). 2.3. Додаток 1 п. 1 пп. 1.4 Тендерної документації: № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям** 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.4. Матеріально-технічна база Учасника повинна обов’язково в собі містити повірений електроінструмент, згідно п. 6.7.27 НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»: пароочисник, мінімийку високого тиску, вакумний насос та станцію для збору/утилізації холодоагенту. На підтвердження вище переліченого Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати гарантийний лист про наявність такого електроінструменту та протоколи перевірки його. 2.4. Додаток 1 п. 1 пп. 2.1 Тендерної документації: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.5. Додаток 1 п. 1 пп. 2.2 Тендерної документації: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.2. Надати сканкопії з оригіналів посвідчень про перевірки знань з питань охорони праці, видані працівнику/ працівникам, який/які зазначено учасником у інформаційній довідці у відповідності до вимог пункту 2.1. оголошення про проведення закупівлі. Разом з цим учасник надає сканкопію з оригіналу/оригіналів витягу з протоколу/ витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за курсом : -навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); -навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15); - навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18); - навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13); -навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98);, «Правила експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01); Правила будови електроустановок, Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правила пожежної безпеки. 2.6. Додаток 1 п. 1 пп. 3.1.1 Тендерної документації: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі за кодом за ДК 021:2015 – 50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок. 2.7. Додаток 1 п. 1 пп. 3.1.2 Тендерної документації: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 2.8. Додаток 1 п. 2 Тендерної документації: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Якщо на момент подання тендерної пропозиції учасником в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість підтвердження учасником відсутності окремих підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування в електронній системі, то факт подання тендерної пропозиції вважається самостійним декларуванням відсутності таких підстав для відмови йому в участі в торгах за вимогами пункту 47 Особливостей.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати проект договору, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які планується залучити до виконання робіт/послуг; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене) з переліком обладнання та зазначенням приналежності. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати гарантійний лист про наявність обладнання: пароочисник, мінімийку високого тиску, вакумний насос та станцію для збору/утилізації холодоагенту та протоколи їх перевірки. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати сканкопії з оригіналів посвідчень про перевірки знань з питань охорони праці, видані працівнику/ працівникам, який/які зазначено учасником у інформаційній довідці у відповідності до вимог пункту 2.1. оголошення про проведення закупівлі та сканкопію з оригіналу/оригіналів витягу з протоколу/ витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за курсами: -навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15); - навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13). 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі за кодом за ДК 021:2015 – 50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок. 3.7. По п.1.7 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати договір в повному обсязі (скан-копія з усіма сторінками). 3.8. По п.1.8 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.