Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 232 320,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 161,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44076718 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Сумська |
Телефон: | +380676328976 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51100, Україна, Дніпропетровська область,селище міського типу Магдалинівка, вул. Центральна, буд. 12 |
7 |
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно розділу 5 пункту 1 необхідно розмістити в електронній системі закупівель повідомлення про невідповідність поданих документів учасником торгів: В технічних вимогах згідно Додатку 4 до тендерної документації зазначені у т.ч. такі роботи: 1. Припинення газопостачання на об'єкт споживача шляхом перекриття вимикаючого пристрою з встановленням інвен.заглушки та опломбуванням (крану діаметром до 50 мм) нормальні умови 2. Відновлення газопостачання на об'єкт споживача шляхом відкриття вимикаючого пристрою, зняття інвен.заглушки та розпломбування (крану діаметром до 50 мм) нормальні умови Ці роботи виконуються спеціалізованими організаціями. Просимо Вас надати відповідні документи про можливість їх здійснення або скан-копії укладених відповідних договорів субпідряду з спеціалізованими організаціями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.