Період оскарження умов закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 264 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 320,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Блиндюк Ірина |
Телефон: | 0953669626 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
5 |
перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до розділу 3 « Інші документи» Додатку 1 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п. 3 «Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»» Учасник подає у складі тендерної пропозиції лист-згоду в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особою, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю та працівниками, чиї персональні дані надаються. У складі пропозиції не подано листи згоди працівниками, чиї персональні дані надаються. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: лист-згоди в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, підписані працівниками, чиї персональні дані надаються.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.