Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 446 350,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 231,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Рівненська обласна прокуратура |
| ЄДРПОУ: | 02910077 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://pro.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Голишко |
| Телефон: | +380680533531 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. 16 Липня, 52 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Рівненська обласна прокуратура; 33028, м. Рівне, вул. 16 Липня, 52; код за ЄДРПОУ – 02910077; категорія замовника – орган державної влади (правоохоронний орган). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв). 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-12-021238-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Компакт-Комп’ютер» (код за ЄДРПОУ – 38212351) (далі – ТОВ «Компакт-Комп’ютер»). 5. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компакт-Комп’ютер» на відповідність умовам тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до пункту 4 Додатку 2 Тендерної документації передбачено надання довідки про наявність автотранспорту з копією свідоцтва про реєстрацією транспортного засобу (що посвідчує право власності учасника) або копію дійсного договору оренди. Учасником надано довідку про наявність транспортних засобів з копією свідоцтва про реєстрацією транспортного засобу (що посвідчує право власності учасника). Однак після перевірки наданих документів виявлено розбіжність наданої інформації в частині номерних знаків транспортного засобу Kia Sportage, а саме: в довідці зазначено DR6577II, а в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу ВК6577ІІ. Відповідно до пункту 5 Додатку 2 Тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням стажу роботи за фахом, копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці. Після перевірки наданих документів виявлено ненадання інформації в довідці про стаж роботи за фахом. Копія документа, що підтверджує наявність трудових відносин з учасником на ім’я Сизон Петр Михайлович частково надано іноземною мовою. Підпунктом 1.2 Додатку 3 Тендерної документації передбачено надання копії щонайменше одного договору, відомості про який зазначено у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору з підтвердженням його повного/часткового виконання (наприклад: актів приймання-передачі наданих послуг, та/або позитивний лист відгук контрагента (у довільній формі) із посиланням на наданий учасником договір). Учасником надано аналогічний договір про надання послуг від 16.03.2022 № 1603-328 укладений з Комунальним підприємством «Міськсвітло» на загальну суму 8000 грн. У довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору зазначено, що стан виконання договору – виконаний. Учасником для підтвердження виконання договору надано акти надання послуг на загальну суму 2470,00 грн. 6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати оновлену довідку про наявність транспортних засобів із коректним відображенням відомостей в частині номерного знаку транспортного засобу Kia Sportage; 2) надати оновлену довідку про працівників відповідної кваліфікації із зазначенням стажу роботи за фахом; 3) надати переклад документа, що підтверджує наявність трудових відносин з учасником на ім’я Сизон Петр Михайлович враховуючи вимоги п.7 Розділу І Тендерної документації; 4) надати підтверджуючі документи, які свідчать про повне виконання договору про надання послуг від 16.03.2022 № 1603-328 укладеного з Комунальним підприємством «Міськсвітло». Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.